چرا نام «توییتر» به «ایکس» تغییر کرد؟
ایتنا - «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل «ایکس» (توییتر سابق) در مصاحبه جدیدی توضیح داده که چرا شرکت، برند توییتر را کنار گذاشته است.
یاکارینو در مصاحبه ای با این شبکه خبری گفت: «ایلان مدت زیادی است که درباره X و همه چیز صحبت میکند. حتی زمانی که اعلام کردیم به این شرکت میپیوندم، من به شرکت ملحق شدم تا با ایلان شریک شوم تا توییتر را به X، اپلیکیشن همه چیز تبدیل کنم.»
یاکارینو که این کار را در ژوئن آغاز کرد، گفت که ماسک از اواخر سال گذشته که توییتر را خریده، روی این موضوع کار کرده است.
او در ادامه گفت: «به اتفاقاتی که از زمان تکمیل معامله افتاده است، فکر کنید. تجربیات و تکامل در نمایش ویدیوها و مطالب طولانی، تهیه اشتراک محتواسازان محبوب که اکنون از پلتفرم درحال کسب درآمد هستند. به ویدیوها نگاه کنید، بهزودی میتوانید بدون دادن شماره تلفنتان به سایرین، در این پلتفرم تماس ویدیویی هم داشته باشید.»
یاکارنو همچنین به برنامههای این شرکت را برای فعال کردن پرداختها بین کاربران و دوستان و سازندگان بهشکل ویژه پرداخت.
او گفت: «این برند واقعا نشاندهنده رهایی از توییتر بود. رهاییای که به ما اجازه داد تا از یک ذهنیت و تفکر میراثی (کهنه)، به سمت تکامل حرکت کنیم.»
یاکارینو همچنین به برنامههای این شرکت برای فعالسازی قابلیت انجام پرداختها میان کاربران اشاره کرده است.
او گفت: «این تغییر برند درواقع نمایانگر آزادشدن از توییتر بود. این آزادی به ما اجازه داد تا فکر و اندیشههای قدیمی را پشت سر بگذاریم و دوباره به همه کسانی فکر کنیم که در اسپیس درحال گوشدادن به صدای بقیه هستند یا در سراسر جهان محتواها را میبینند. این تغییر، شیوه گردآمدن ما، تفریحات ما و معاملات ما را تغییر میدهد.»
مدیرعامل X درباره نقش خودش و ایلان ماسک در ایکس گفت: «ایلان روی شتابدهی به این تغییر برند و آینده کار میکند. من مسئول سایر موارد هستم؛ از همکاریها گرفته تا بحثهای حقوقی، فروش و امور مالی.»
منبع: همشهری آنلاین