برگزاری پنجمین رویداد کافه دانش در این بانک صنعت و معدن

منبع خبر / اقتصادی / 4 روز پیش

پنجمین رویداد کافه دانش بانک صنعت و معدن با حضور امیرهوشنگ عصارزاده، عضو هیأت مدیره، نوزدهم آذرماه در محل باشگاه فرهنگی-آموزشی این بانک برگزار شد.به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این رویداد با هدف ارتقاء فرهنگ یادگیری و تبادل اطلاعات در...

برگزاری پنجمین رویداد کافه دانش در این بانک صنعت و معدن

پنجمین رویداد کافه دانش بانک صنعت و معدن با حضور امیرهوشنگ عصارزاده، عضو هیأت مدیره، نوزدهم آذرماه در محل باشگاه فرهنگی-آموزشی این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این رویداد با هدف ارتقاء فرهنگ یادگیری و تبادل اطلاعات در بین کارکنان و مدیران این بانک برگزار گردید.


در این رویداد، عصارزاده با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته و با اشاره به اهمیت دانش و به اشتراک گذاری اطلاعات در پیشبرد اهداف سازمانی، بر لزوم تقویت مهارت‌های فردی و نقش کافه دانش به عنوان بستری برای همفکری و ارتقاء سطح علمی و حرفه‌ای کارکنان تأکید کرد.

وی در سخنان خود به موضوع بازنگری ساختار شعب بانک صنعت و معدن پرداخت و بر اهمیت چابک ‌سازی شعب به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی بانک تأکید کرد و بیان داشت: با بهبود ساختار شعب، می توان کارایی و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان را بالاتر برد و در نتیجه رضایت و اعتماد آنان را افزایش داد.

عصارزاده خاطرنشان کرد: چابک ‌سازی شعب نه تنها به بهبود فرآیندهای داخلی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به تسهیل در تصمیم ‌گیری‌ها و افزایش انعطاف ‌پذیری در مواجهه با تغییرات نیز منجر شود و در ادامه از تمامی کارکنان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود به بهبود عملکرد شعب و در نهایت، به تحقق اهداف کلان بانک یاری رسانند.
عضو هیأت مدیره بانک با اشاره به نکات کلیدی دیگری در زمینه بهبود عملکرد شعب، بهبود کیفیت و سرعت خدمات دهی را از جمله اولویت ها برشمرد و این مهم را زمینه ساز جذب منابع بیشتر و استمرار خدمات دهی دانست و عنوان داشت: ارتقاء سطح دانش کارکنان بانک سبب درک بهتر نیازهای مشتریان و بهبود تعامل با آنان خواهد شد که در چرخه جذب منابع، تسهیلات دهی و وصول مطالبات اثرگذار است.

وی بر اهمیت ادامه روند برگزاری کافه دانش که مبتنی بر حل مسائل و چالش‌های بانک است، تأکید نمود و گفت: برگزاری این رویداد فرصتی است، برای تبادل نظر و تجربیات بین کارکنان، که می‌تواند منجر به ایجاد راهکارهای نوآورانه و بهبود فرآیندها شود؛ این رویکرد نه تنها به ارتقاء کیفیت خدمات بانک کمک می‌کند، بلکه موجب افزایش انگیزه و تعامل مثبت بین همکاران نیز می شود.

این مدیر ارشد بانک بر اهمیت ایجاد یک فرهنگ سازمانی مبتنی بر یادگیری مستمر و همکاری تأکید کرد تا بانک بتواند به طور مؤثری به چالش‌های پیش رو پاسخ دهد و محیطی پویا و خلاق برای کارکنان فراهم شود تا بتوانند با بهره ‌گیری از دانش و تجربیات یکدیگر در راستای تحقق اهداف سازمانی گام بردارند.

گفتنی است، در این کافه دانش دستورالعمل امهال و عقد قرارداد مشارکت کاهنده توسط مدیر امورحقوقی و گروه داوران دیگری متشکل از مدیر استان قم، رییس اداره قراردادها و مسؤل نظارت و تطبیق شرعی به تفصیل بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نگار کریمی


زیباترین سفره های شب یلدا را ببینید + عکس