سازمانها و شرکتهای بزرگ هر ساله گزارش عملکرد سالانه خود را منتشر مینمایند. گزارش سالانه در واقع یک عملکرد مشخص دارد:
ارائه یک تصویر کلی از فعالیتهای انجام گرفته سازمان یا نهاد و ایجاد ارتباط با مخاطبان از طریق ارائه آمار، ارقام و توضیحات. به هر حال گزارش سالانه بخش مهمی از تصویر یک شرکت است و لذا باید به شکل فاخر و جذابی نگاشته شود تا بتواند موجب جلب اعتماد و جذب ثروت گردد. برای بسیاری از سهامداران، گزارش سال شرکت معیاری برای سنجیدن ارزش و سودآوری آن و تصمیم گیری برای خروج از شرکت یا ادامه سرمایه گذاری در آن و یا افزایش سهام محسوب میگردد.
در سال ۱۳۹۵ که با عنوان «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» نامگذاری شده بود، تدوین برنامه راهبردی پنج ساله همراه اول نهایی گردید . در ادامه بخشی از گزارش سالانه این شرکت که توسط تیم اینفوگرافیک طراحی گردیده در گالری تصاویر زیر قابل مشاهده است.
گزارش عملکرد سال 1395 شرکت همراه اول
سازمانها و شرکتهای بزرگ هر ساله گزارش عملکرد سالانه خود را منتشر مینمایند. گزارش سالانه در واقع یک عملکرد مشخص دارد: ارائه یک تصویر کلی از فعالیتهای انجام گرفته سازمان یا نهاد و ایجاد ارتباط با مخاطبان از طریق ارائه آمار، ارقام و توضیحات. به هر حال گزارش سالانه بخش مهمی از تصویر یک شرکت […]