برگزاری کارگاه آموزشی در بیمه آسیا


برگزاری کارگاه آموزشی در بیمه آسیا

کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا ویژه کارشناسان و نمایندگان شعب استان تهران برگزار شد.

به گزارش بنکر (Banker)، بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره بیمه ­آسیادر سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه بیمه ­های زندگی در صنعت بیمه کشور گفت: بیمه ­آسیا برای پیشبرد توسعه بیمه ­های زندگی مصمم است .

عضو هیأت مدیره بیمه ­آسیا فروش و آموزش فروش بیمه ­های زندگی را یکی از ارکان این حوزه دانست و اظهار داشت: شرکت بیمه ­آسیا آمادگی آن را دارد که در یک بازه زمانی نسبت به آماده­ سازی تغییر ساختار صدور بیمه­ های زندگی اقدام کند.
بهروز ناظمی با تأکید بر قابلیت فروش بیمه ­نامه ­های زندگی، بیان داشت: داشتن دانش بیمه­ ای به ویژه در حوزه بیمه ­های زندگی، کسب مهارت در فروش این نوع از بیمه ­نامه ­ها و صداقت، بستر بسیار مناسبی را برای عرضه و فروش بیمه­ های زندگی فراهم می­ سازد.
وی با اظهار امیدواری نسبت به تأسیس اولین شرکت تخصصی بیمه­ های زندگی توسط بیمه­ آسیا، گفت: صنعت بیمه کشور به سمتی می­رودکه می­بایست بیمه ­نامه­ ها به صورت تخصصی به بیمه ­گذاران عرضه شود.
عضوهیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به نقدینگی جامعه، اظهار داشت: ما باید هنر جذب مردم و سوق­ دادن نقدینگی آنان به سمت بیمه ­های زندگی را داشته باشیم. باید به دانش و مهارت خود بیافزاییم تا بتوانیم در بازار رقابتی صنعت بیمه فعالیت کنیم.
مهدی شریفی، معاون مدیرعامل بیمه­ آسیا در بیمه های اشخاص و مسئولیت در سخنانی با اشاره به اینکه فروش بیمه ­های عمر و پس ­انداز در بیمه ­آسیا، فروش کیفی بوده است،گفت:درحال حاضر بیمه اتومبیل، پایه فعالیت در شرکت های بیمه است. توسعه بیمه­ های زندگی در گرو تغییر نگاه مسئولان از بیمه اتومبیل محور به بیمه­ های زندگی محور است که باید به صورت جدی به آن پرداخت.
مهدی شریفی تشکیل دپارتمان بیمه­ های زندگی را یک اولویت بسیار مهم در بیمه ­آسیا دانست و بیان داشت: برای برجسته ­کردن برند بیمه ­آسیا باید سرمایه ­گذاری ویژه ­ای در بیمه ­های زندگی انجام شود.
معاون مدیرعامل بیمه آسیا در بیمه ­های اشخاص و مسئولیت با اشاره به این موضوع که آموزش شاخصه مهم در توسعه و پیشرفت شرکت­های بیمه است، گفت: باید آموزش به صورت جدی در بیمه­ آسیا نهادینه و بیمه های زندگی به شکلی کاملا محسوس در تقویم آموزشی گنجانده شود.
حسین حسینی، معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه آسیا آخرین سخنران این کارگاه با اشاره به جایگاه مهم شبکه فروش ، گفت: فروش بیمه ­نامه ­های عمر در مقایسه با سایر بیمه ­نامه ها بسیار زمان­ بر و مشکل است و بر همین اساس باید از تکنیک ­های متنوعی برای عرضه آن استفاده کرد.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه ­آسیا با تأکید بر این موضوع که فروش بیمه ­نامه­ های عمر بر صداقت استوار است، اظهار داشت: برای فروش بیمه ­نامه ­های عمر باید از ابزارهای حوزه ­هایی چون روان­شناسی و تکنیک ­های بدن بهره برد تا بتوان مخاطب را برای خرید بیمه­ نامه قانع کرد.
حسین حسینی با تصریح تشخیص مشکلات در تمامی مراحل فروش بیمه ­نامه، گفت: در مرحله اول می­بایست راهکارها و راه­ حل ­ها را پیدا کرد و در مرحله دوم کار را به افراد توانمندی سپرد که جسارت و جرأت انجام کار را داشته باشند.
احمد سربخشیان مدیر بیمه­ های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا در ابتدای کارگاه آموزشی بیمه­ های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا با ارائه گزارش اجمالی از فعالیت های انجام شده و برنامه آتی، گفت: رشد بیمه ­های زندگی بیمه ­آسیا در چهار ماهه نخست سال 1397 با میانگین رشد آن در صنعت بیمه برابر است.
مدیر بیمه­ های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا با اشاره به اینکه بیمه ­نامه عمر و پس­ انداز یک بیمه ­نامه انتخابی است، اظهار داشت: امروز زمان بسیار مناسب فروش بیمه ­نامه عمر و پس ­انداز با مزیت ­های منحصر بفردی که نسبت به سایر نهادهای مالی دارد، است و نباید از آن غفلت کرد.
احمد سربخشیان در ادامه با تصریح ویژگی­ های بیمه­ های عمر و پس ­انداز، بیان داشت: فروش مناسب بیمه ­نامه ­های عمر و پس­ انداز در گرو همکاری نزدیک فناوری اطلاعات و حوزه مالی است که در کنار هم ارکان فروش ایده­ ال این نوع بیمه­ نامه ها را تشکیل می­دهند.
کارگاه آموزشی بیمه ­های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا ویژه کارشناسان و نمایندگان شعب استان تهران با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و روسای شعب و نمایندگان استان تهران در سالن اجتماعات بیمه ­آسیا برگزار شد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیباترین و شادترین عکس نوشته های شب یلدا