داور جنجالی نامزد ریاست هیئت فوتبال استان


داور جنجالی نامزد ریاست هیئت فوتبال استان

محسن قهرمانی داور جنجالی فوتبال ایران برای احراز پست ریاست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ثبت نام کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علاوه بر قهرمانی دو داور دیگر هم برای ریاست هیئت فوتبال این استان اعلام آمادگی کرده‌اند؛ محسن ترکی و حسن کامرانی‌فر.


البته این پست نامزد‌های دیگری هم دارد. تا به امروز ثبت نام این نفرات قطعی شده است: احسان اصولی و شهناز رمارم دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد، حسن نوری معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، محسن ترکی داور بین المللی و بازنشسته، حسن کامرانی‌فر کمک‌داور بین المللی و بازنشسته، محسن قهرمانی داور بین المللی و بازنشسته، مهدی ناصحی برادر رضا ناصحی کاپیتان پدیده و از کارکنان بازرسی استانداری، مجید طهوریان عسگری رئیس سابق فرهنگسرای رسانه، سیداحمد رضوی رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه، سیدمحمد رضوی‌راد (شغل نامشخص)، مرتضی صادقی از فرمانداران سابق دولت در دوران اصلاحات، پویا پارسا از کارکنان شرکت آب و فاضلاب، علی خسروشاهی مدیرمسئول هفته‌نامه نخست، علی شیخ‌الاسلامی از اهالی رسانه، محمود قربان‌یار از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، عبدالرضا زرگری مسئول سابق روابط عمومی باشگاه ابومسلم، اکبر سلمانی از داوران بازنشسته، مهدی زمانی خلیل‌آباد مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن و سعید خالقی‌نیا از کارکنان آموزش و پرورش.


در حال حاضر مهدی برادران ریاست هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی را برعهده دارد و ۴۲ روز به پایان ریاست او باقی مانده است. جالب اینکه مهدی برادران برای ثبت نام اقدام نکرده و این خیلی عجیب است. عادت کرده‌ایم در استان‌ها عمر ریاست هیئت فوتبال را ۲۰ ساله یا حتی بیشتر ببینیم. مهدی برادران در این باره می‌گوید چهار سال برای اینکه مدیریت خود را در فوتبال به رخ بکشد کافی بوده و حالا باید این فرصت در اختیار مدیر دیگری قرار بگیرد.


محسن قهرمانی به تازگی با انجام مصاحبه‌ای در مورد اتفاقات گذشته حاشیه‌های جدیدی را به وجود آورده است. حضور او در انتخابات به این شرط خواهد بود که صلاحیتش تأیید شود.

خبرورزشی

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی