تاکتیک هجومی سپیدرود با حضور علی کریمی


تاکتیک هجومی سپیدرود با حضور علی کریمی خبرورزشی: علیرضا نورمحمدی یکی از کاپیتان‌های تیم سپیدرود که در گذشته، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بربازوی خود می‌بست، امیدوار است بتواند تیم رشتی را در شرایط بهتری ببیند. این بازیکن در مورد وضعیتی که سپیدرود در آن قرار گرفته، به ما گفت: «نمی توانم دروغ بگویم، وضعیت ما […] نوشته تاکتیک هجومی سپیدرود با حضور...

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تاکتیک هجومی سپیدرود با حضور علی کریمی

خبرورزشی: علیرضا نورمحمدی یکی از کاپیتان‌های تیم سپیدرود که در گذشته، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بربازوی خود می‌بست، امیدوار است بتواند تیم رشتی را در شرایط بهتری ببیند.

این بازیکن در مورد وضعیتی که سپیدرود در آن قرار گرفته، به ما گفت: «نمی توانم دروغ بگویم، وضعیت ما فعلا خوب نیست و تا وقتی به اولین پیروزی مان در لیگ نرسیم، شرایط همین است. ما باید بتوانیم خودمان را خیلی زود، جمع و جور کنیم و از این به بعد، در هر بازی به کسب امتیاز بپردازیم.»

نورمحمدی در پایان گفت: «از وقتی علی کریمی به تیم مان اضافه شده، تاکتیک‌های تهاجمی در دستور کارش قرار داده و شرایط روحی بچه‌ها هم تغییر کرده است. او قوت قلب تیم ما به شمار می رود اما نیاز داریم که با چند برد پیاپی، همه چیز را عوض کنیم. سپیدرود واقعا احتیاج به حمایت مردم دارد تا درکنار هم، تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.»

اخبار ورزشی

منتشر شده توسط: بیا تو تفریح

تاکتیک هجومی سپیدرود با حضور علی کریمی
Rate this post
.ps-social-sharing-2011{ -webkit-transition: opacity 0.3s; -moz-transition: opacity 0.3s; filter: alpha(opacity=70); opacity: 0.5; } .ps-social-sharing-2011:hover{ filter: alpha(opacity=100); opacity: 1; }
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...