مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور


مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور

شاید ب‌ام‌و M5 F90 ایده آل شما با محصول تیون شده توسط جی پاور فاصله داشته باشد اما پیشنهاد‌های این تیونر آلمانی بسیار جذاب هستند. پکیج مرحله 1 جی پاور که بر پایه پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی این خودرو بنا شده قدرت پیشرانه را 100 اسب بخار و گشتاور را 90 نیوتون... نوشته مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور به صورت اختصاصی برای مجله پدال....

شاید ب‌ام‌و M5 F90 ایده آل شما با محصول تیون شده توسط جی پاور فاصله داشته باشد اما پیشنهاد‌های این تیونر آلمانی بسیار جذاب هستند.

مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور
پکیج مرحله 1 جی پاور که بر پایه پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی این خودرو بنا شده قدرت پیشرانه را 100 اسب بخار و گشتاور را 90 نیوتون متر افزایش داده و خروجی کل آن را به 700 اسب بخار و گشتاور را نیز به 840 نیوتون متر می‌رساند.

مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور
اما این قدرت بیشتر با نرم‌افزار پرفورمنس V1 که شامل اصلاح نرم‌افزار اصلی پیشرانه می‌باشد به دست آمده است.

مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور
پکیج مرحله 2 این تیونر باعث می‌شود اوضاع جذاب‌تر شود به گونه‌ای که قدرت و گشتاور M5 جدید به ترتیب به 750 اسب بخار و 920 نیوتون متر می‌رسد. نرم‌افزار پرفورمنس V2 اینجا به همراه خروجی‌های اگزوز ویژه وارد میدان شده‌اند.

مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور
اما توت‌فرنگی روی این کیک نرم‌افزار پرفورمنس جی پاور است که با سیستم اگزوز تیتانیومی همراه شده است. این سیستم اگزوز دارای 4 خروجی اگزوز 100 میلی‌متری کربن/تیتانیومی است که نهایتاً خروجی پیشرانه را به 800 اسب بخار و گشتاور را نیز به 980 نیوتون متر می‌رساند.

مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور
جی پاور ادعا می‌کند ب‌ام‌و M5 F90 در فرم نهایی خود تنها 2.9 ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به‌ سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز به 335 کیلومتر در ساعت می‌رسد. در مقام مقایسه باید گفت نسخه استاندارد این سوپر سدان شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.4 ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن نیز با پکیج سفارشی M درایور به 305 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مشخصات ب‌ام‌و M5 جدید جی پاور
اما آن چیزی که باعث بهبود نمای ظاهری و تنفس پیشرانه می‌شود کاپوت ونچوری RR است که کاملاً از فیبر کربن ساخته شده است. رینگ‌های 21 اینچی با طرح کلاسیک دوپره تکمیل کننده‌ی ظاهر این خودرو هستند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این علامت هشدار پشت آمپر نشانه چیست؟