حل مشکل تجزیه‌طلبی در گرو رفع مشکلات شهروندان خوزستان است


حل مشکل تجزیه‌طلبی در گرو رفع مشکلات شهروندان خوزستان است

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی اهواز نوشت: حل مشکل تجزیه‌طلبی در گرو رفع مشکلات شهروندان خوزستان است و توجه به این مهم از همیشه لازم‌تر به‌نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، در بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن عملیات تروریستی اهواز نوشت: حل مشکل تجزیه‌طلبی در گرو رفع مشکلات شهروندان خوزستان است و توجه به این مهم از همیشه لازم‌تر به‌نظر می‌رسد.

در این بیانیه آمده است: خوزستان، پاره تن ایران، سال‌هاست گل‌هایی را در دامن خود می‌پروراند که در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور و سردادن فریاد وطن‌پرستی پرپر می‌شوند. امروز هم در سالگرد آغاز تجاوز بیگانه به خاک‌مان، که آن‌هم با حمایت و مشارکت جدایی‌طلبان همراه بود، پیکر چندین تن از مردمان "ایران" بر زمین افتاد.

در بخش دیگری از بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و عرض تسلیت به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های داغ‌دیده جان‌باختگان عنوان کرد: درخواست پیگیری سریع و قاطع برای مقابله با مسببین این عملیات کور تروریستی و نیز تلاش مجدانه برای عدم تکرار چنین حوادثی در آینده داریم.

در پایان این بیان ذکر شده است: از مسئولان کشوری می‌خواهیم که با رسیدگی به مشکلات خوزستان از جمله مسئله ریزگردها و بحران کم‌آبی، اسباب عضوگیری گروه‌های تروریست از میان ناراضیان از شرایط اقتصادی و اجتماعی را از دستان‌شان خارج کنند. ثبات بلندمدت و حل مشکل تجزیه‌طلبی در گرو رفع مشکلات شهروندان خوزستان است و توجه به این مهم از همیشه لازم‌تر به‌نظر می‌رسد.

انتهای پیام/4007


منتخب امروز


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان