29 نفر شهید و بیش از 55 تن زخمی شدند+فیلم


29 نفر شهید و بیش از 55 تن زخمی شدند+فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود، با حمله تروریستی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حمله‌ای تروریستی از سوی اشرار و عناصر تروریستی رخ داد که منجر به شهادت و زخمی شدن چندتن از هموطنانمان شد.

در این حادثه تروریستی چند عنصر مسلح تکفیری رژه را به گلوله بستند. تیم تروریستی شامل چند نفر بود و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر شده بودند و از آنجا به سوی مراسم رژه تیراندازی کردند. تروریست‌ها موفق نشدند وارد مراسم رژه شوند و صرفاً از فاصله دور به سوی مراسم و یگان‌های رژه‌رونده شلیک کردند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، آیت‌الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، شریعتی استاندار خوزستان و عالمی نیسی فرماندار اهواز از جمله مسئولان حاضر در جایگاه رژه بودند که به آنها آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره این حمله تروریستی گفت: افرادی که در جریان رژه نیرو‌های مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیرو‌های مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند. اقدام آن‌ها برای تحت‌الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیرو‌های مسلح است. چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است.

با حضور و واکنش سریع نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت در محل رژه نیروهای مسلح برقرار است. در حال حاضر مردم در حالت عادی و در حال خرید لوازم روزمره خود هستند و همه چیز آرام گزارش شده است. محل حادثه در دست کنترل و اشراف ماموران امنیتی و انتظامی است و نیروهای امدادی و اورژانس نیز در محل مشغول امدادرسانی به مصدومان هستند.

حسین‌زاده معاون امنیتی و سیاسی استانداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از برقراری امنیت کامل در اهواز خبر داد و گفت: در حادثه تروریستی امروز تاکنون 11 نفر از جمله یک خبرنگار شهید و بیش از 30 نفر زخمی شده‌اند. دو تروریست نیز کشته و دو تروریست دیگر بازداشت شده‌اند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام اینکه حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته، گفت: اکنون وضعیت امنیتی مطلوبی در اهواز برقرار است.

انتهای پیام/4079/4071/ن


منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟