به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی یوسفیان با بیان این خبر گفت: شرکت همیاران شمال شرق یکی از واحد های تابعه سازمان همیاری شهرداری های استان است که علاوه بر فعالیت در زمینه بازرگانی، حمل و نقل و توسعه اقتصادی در حوزه کارگزاری و خدمات تامین نیروی انسانی نیز به کمک شهرداریهای استان آمده است.

وی با اشاره به استخدام 200 راننده برای بکار گیری در سازمان اتوبوسرانی مشهد، افزود: بر اساس قراردادی که پیشتر با شهرداری مشهد منعقد شده است، تاکنون خدمات گسترده ای را در بخش تامین نیرو به این نهاد و موسسات وابسته آن ارائه داده ایم.

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق اضافه کرد: از همین رو ساماندهی و بکارگیری بیش از هزار نفر نیروی انسانی شاغل در شهرداری مشهد، مناطق مختلف، سازمان های فرهنگی تفریحی، مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه، ترافیک، اتوبوسرانی، موسسه فرهنگی شهرآرا و ... در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به منظور رفاه حال نیرو های استخدام شده و همچنین جلوگیری از مراجعات حضوری غیرضروری امکانات لازم را بر روی سایت شرکت در جهت ارائه درخواستها، دریافت فیش حقوقی، نامه های مرتبط با بحث های استخدامی،حقوق، گواهی اشتغال و ... نیز در نظر گرفته شده است که امیدواریم که رضایت کارکنان شاغل در شهرداری را در پی داشته باشد.