لکلرک می‌تواند بلافاصله فتل را شکست دهد؟


فرمول یک ایران – راننده سابق اکادمی فراری رافایل مارسلو معتقد است که چالز لکلرک می‌تواند بلافاصله با سباستین فتل مبارزه کند. با توجه به بی تجربه بودن نسبی لکلرک نسبت به سنش، انتظار می‌رود که فراری در فصل آینده راننده خوبی را داشته باشد. اما مارسلو قهرمان سابق مسابقات فرمول 3 و راننده تست ماشین‌های فراری و سائوبر معتقد است که لکلرک می‌تواند قهرمان...

فرمول یک ایران – راننده سابق اکادمی فراری رافایل مارسلو معتقد است که چالز لکلرک می‌تواند بلافاصله با سباستین فتل مبارزه کند.

با توجه به بی تجربه بودن نسبی لکلرک نسبت به سنش، انتظار می‌رود که فراری در فصل آینده راننده خوبی را داشته باشد. اما مارسلو قهرمان سابق مسابقات فرمول 3 و راننده تست ماشین‌های فراری و سائوبر معتقد است که لکلرک می‌تواند قهرمان چهار دوره مسابقات فرمول یک جهان را تحت فشار مستقیم قرار دهد.

مارسلو گفت:

شخصا فکر نمی‌کنم فتل هیچوقت در حد همیلتون، آلونسو یا کوبیکا بوده باشد.

من معتقدم که وقتی چارلز وارد فراری شود، می‎تواند فتل را بلافاصله شکست دهد. در سال‌هایی که او در ردبول بود، مارک وبر را پشت خود داشت نه یک قهرمان و ماشین آنها خیلی بهتر از دیگر ماشین‌ها بود.

از مارسلو پرسیدند که فکر می‌کند دنیل ریکیاردو راننده سریعتری نسبت به فتل در تیم ردبول بوده است؟

او گفت:

بله و ما آن را در مسابقه می‌دیدیم.

البته می‌توان گفت که ماشین آن سال برای ریکیاردو نسبت به فتل مناسب تر بود اما می‌توانیم بگوییم که ما چه می خواهیم؛ یک قهرمان واقعی همیشه باید بداند که چطور خودش را با شرایط تطبیق دهد.

لکلرک می‌تواند بلافاصله فتل را شکست دهد؟

لکلرک می‌تواند بلافاصله فتل را شکست دهد؟

مارسلو همچنین معتقد است که نمی‌تواند به فتل برتری بیشتری نسبت به هم تیمی‌اش رایکونن در فراری بدهد.

او گفت:

مقایسه او با رایکونن بسیار قابل اعتماد نیست.

وقتی که در حال تست ماشین در سال 2014 در ابوظبی بودم، من هفت دهم ثانیه از کیمی سریعتر بودم ولی این به این معنا نیست که من از او بهتر بودم.

من انگیزه زیادی برای ورود به پیست و جابه‌جا کردن حد و مرزها داشتم و شاید کیمی این نوع انگیزه را از دست داده است. برای یک مقایسه خوب می‌توان از فرنالدو استفاده کرد که همیشه جلوتر از رایکونن بوده است.

درست است که فتل همچنان کیمی را شکست می‌دهد اما در هر صورت فاصله بین آنها کم است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روز ملی ایمنی حمل و نقل، یادآور مسئولیت اجتماعی همگانی با مشارکت مردم