شمار قربانیان حملات آمریکا در عراق و سوریه بیش از آمارهای رسمی


شمار قربانیان حملات آمریکا در عراق و سوریه بیش از آمارهای رسمی

گروه نظارتی ایروارز(Airwars)، شمار قربانیان غیر نظامی در حملات به اصطلاح ائتلاف آمریکا در عراق و سوریه را دست کم شش هزار و پانصدو هفتاد و پنج نفر اعلام کرد.

شمار قربانیان حملات آمریکا در عراق و سوریه بیش از آمارهای رسمیبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز؛ در حالی که آمار رسمی قربانیان غیرنظامی در حملات به اصطلاح ائتلاف آمریکا درعراق و سوریه کمتر از ارقام دیگر نهادها و سازمان ها است، گروه نظارتی ایروارز(Airwars)، شمار اینگونه قربانیان را دست کم شش هزار و پانصدو هفتاد و پنج نفر اعلام کرد.
با احتساب افزایش شمار 53 نفر دیگر از قربانیان غیر نظامی در ماه اوت، شمار کشته شدگان حملات به اصطلاح ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق از اوت 2014 تاکنون به یک هزار و صد و چهارده نفر افزایش یافته است.
مقامات نظامی آمریکا اعلام کردند، بیش از یک هزار و صد نفر از شهروندان غیر نظامی در حملات به اصطلاح ائتلاف آمریکا علیه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه جان خود را از دست داده اند.
براساس اظهارات مقامات به اصطلاح ائتلاف نظامی آمریکا، در پی حملات این گروه به مرکز کنترل و فرماندهی و همچنین کارخانه تولید کننده مواد منفجره در نزدیکی موصل عراق در مه 2017 بیست وپنج شهروند غیر نظامی جان خود را از دست دادند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی