رشادت‌ها و زیبایی‌های دوران دفاع مقدس مستمرا بیان شود


رشادت‌ها و زیبایی‌های دوران دفاع مقدس مستمرا بیان شود

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رشادت‌ها و زیبایی‌های دوران دفاع مقدس یک فرهنگ زیبا است و باید مرتب بیان شود، گفت: ما پرورش یافته دهه 60 هستیم و اکنون مقام معظم رهبری عالمانه، مدبرانه و به معنای حقیقی، امور را اداره می‌کنند و دشمنان نیز ضعیف‌تر و از هم پاشیده‌تر از گذشته شدند.

رشادت‌ها و زیبایی‌های دوران دفاع مقدس مستمرا بیان شود

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز ششم مهرماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به اینکه مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی در اثر عواملی همچون بی تدبیری است، اظهار کرد: در این شرایط باید مراقب باشیم در برابر دشکن زانو نزنیم و ایمان خود را از دست نداده و دارایی خود را به شیطان ندهیم.
وی افزود: باید در خوشی‌ها مغرور نشده و در مشکلاتی اعم از تحریم و بیماری و از هم پاشیدگی خانواده و مأیوس نشویم تا عکس‌العملی از خود نشان دهیم که خداوند راضی باشد زیرا این‌ها فتنه است و باید مراقب بود.
حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلی را با کمبود و فشارهای روانی، اقتصادی، تحریم و ایستادن دنیا در مقابل خود به خوبی سپری کرد .
وی ادامه داد: در این جنگ تمام دنیا، تمام قوا را به میدان آوردند تا ایران را زمین‌گیر کنند اما به فضل پرودگار این گونه نشد و این جنگ دستاوردهای فراوانی برای ایران داشت که قابل مشاهده است و تجربه‌های آن زمان، موشک‌های امروز شده است.
حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری باید آنچه در هشت سال جنگ تحمیلی رخ داد، مدام گفته شود زیرا اگر روایت نشود، معاندین و بدخواهان آن را به شکل وارونه روایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه رشادت‌ها و زیبایی‌های دوران دفاع مقدس یک فرهنگ زیبا است و باید مرتب بیان شود، گفت: ما پرورش یافته دهه 60 هستیم و اکنون مقام معظم رهبری عالمانه، مدبرانه و به معنای حقیقی، امور را اداره می‌کنند و دشمنان نیز ضعیف‌تر و از هم پاشیده‌تر از گذشته شدند.
حجت‌الاسلام نکونام اضافه کرد: در هفته آینده یک رزمایش 20 هزار نفری در استان با حضور نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که باید این اجتماعات بزرگ با عده و عُده برگزار شوند زیرا از ضرورت‌ها هستند و چشمن دشمن را کور خواهند کرد.
وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت فرماندهان شهید در هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: فرماندهانی همچون جهان‌آرا و فکوری رشادت‌های فراوان داشتند و عرصه فرماندهی در دوران دفاع مقدس بسیار مهم بود.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفتم مهر ماه و روز آتش‌‌نشان گفت: این افراد مجدانه تلاش می‌کنند و به موقع در سوانح حاضر می‌شوند و خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی بیان کرد: 9 مهر ماه نیز روز جهانی سالمندان و همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است که حقوق این افراد تضعیف شده و امروز در سطح جهان اعم از آفریقا، اروپا، سوریه و یمن این امر را مشاهده می‌کنیم.
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: 23 محرم مصادف با انفجار حرم امام هادی (ع) و امام حسن عسگری است که 13 سال از این حادثه می‌گذرد و دشمنان تصور کردند می‌توانند یک بقیع دیگر درست کنند اما امروز شاهد این هستیم که یک مکان زیارتی و فرهنگی همچون گذشته است و این مهم به همت شیعیان کشورهای عراق و ایران، ستاد بازسازی عتبات عالیات و هنر نمایی صاحبان هنر است.
وی گفت: امروز دشمنان اسلام همچون داعش رسوا شدند و پیروان مکتب اهل بیت نیز به فضل پرودگار به این مکتب دل سپردند.
انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خبری درباره پرسپولیس و استقلال که باورش سخت است