سازنده‌ی Fall of Light: امیدوارم پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت به فوتورئالیسم برسند


سازنده‌ی Fall of Light: امیدوارم پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت به فوتورئالیسم برسند

گرافیک بازی‌ها روز به‌ روز فوق‌العاده‌تر از دیروز می‌شود و به نظر می‌رسد که پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت دیگر به فوتورئالیسم به معنای واقعی کلمه دست پیدا خواهند کرد. «متیو شوتری» (Matteo Sciutteri) از استودیوی مستقل «رون‌هدز» (RuneHeads) که طراح نسخه‌ی Darkest Edition عنوان نقش‌آفرینی داستان‌محور Fall of Light محسوب می‌شود، اخیراً در گفت‌وگو...

گرافیک بازی‌ها روز به‌ روز فوق‌العاده‌تر از دیروز می‌شود و به نظر می‌رسد که پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت دیگر به فوتورئالیسم به معنای واقعی کلمه دست پیدا خواهند کرد.

«متیو شوتری» (Matteo Sciutteri) از استودیوی مستقل «رون‌هدز» (RuneHeads) که طراح نسخه‌ی Darkest Edition عنوان نقش‌آفرینی داستان‌محور Fall of Light محسوب می‌شود، اخیراً در گفت‌وگو با سایت Gaming Bolt امیدواری خود نسبت به ارائه‌ی جلوه‌های بصری فوتورئالیستیک توسط پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت (یا هر نامی که کنسول بعدی ایکس‌باکس خواهد داشت) را ابراز کرده است.

من خیلی کنجکاو هستم چون آن‌ها نمی‌توانند برای مدتی طولانی بر روی استراتژی خود یعنی اینکه قدرت پلی‌استیشن 4 چشم‌گیر باشد و فوتورئالیسم هم بسیار نزدیک باشد، باقی بمانند. من حدس می‌زنم که ما با پلی‌استیشن 5 یا ایکس‌باکس اسکارلت به فوتورئالیسم دست پیدا می‌کنیم و پس از آن، آن‌ها جنبه‌های دیگر را بهبود می‌بخشند، مثل کاری که نینتندو با نینتندو سوئیچ انجام می‌دهد.

درحالی که رسیدن به فوتورئالیسم یا کیفیتی نزدیک به آن را می‌توان امری قطعی دانست، به نکته‌ای که شوتری در خصوص بهبود جوانب دیگر کنسول‌ها اشاره کرد نیز باید توجه داشت. نینتندو کاری را که در آن تخصص دارد با تبدیل کنسول خانگی‌اش به یک کنسول قابل حمل به انجام رسند و مایکروسافت و سونی هم باید به نقاط قوت خود بیشتر بپردازند. شاید قابلیت واقعیت مجازی بهتر و کامل‌تری را در پلی‌استیشن 5 و سرویس‌های بهتر و بیشتری مانند Game Pass را در ایکس‌باکس اسکارلت شاهد باشیم. نظر در شما راجع به این موضوع چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سازنده‌ی Fall of Light: امیدوارم پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت به فوتورئالیسم برسند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جوکر و نقش‌آفرینان او