اهدای 9 هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت سیستان و بلوچستان


اهدای 9 هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، 9 هزار بسته فرهنگی به ارزش 450 میلیون تومان با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان اهدا شد.

اهدای 9 هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت سیستان و بلوچستان

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، ۹ هزار بسته فرهنگی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان اهدا شد.
وی با بیان اینکه تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت مانند پوشاک، کیف و کفش با همکاری خیران و حامیان انجام شده است، ادامه داد: همچنین در این ایام تعداد ۲۰ هزار جفت کفش نیز بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست آن روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه و دفاتر کمیته امداد برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این جشن همزمان با سراسر کشور روز ۱۱ مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود، افزود: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۷۰ هزار پاکت آماده توزیع برای جمع آوری کمک‌های نقدی خانواده‌ها به نیازمندان است.
عبادی اظهار کرد: امسال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کالاهای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده و پیش‌بینی می‌شود این میزان به بیش از پنج میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...