فروش باغ سیب کرج صحت ندارد


فروش باغ سیب کرج صحت ندارد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: نهال‌هایی که در سنوات گذشته در این باغ کاشته شده به بار نشسته و امسال میوه داده‌اند و با این اوصاف می‌توان گفت حال باغ سیب خوب است.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طی چند روز گذشته زمزمه‌هایی در خصوص فروش باغ سیب کرج شنیده می‌شود که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون 270 هکتار از این باغ احیا شده و بنیاد مستضعفان پیگیر آن است که مجوز احیای یک قطعه دیگر را از شهرداری بگیرد. این موضوع در کمیسیون ماده هفت بررسی می‌شود و در صورت تأیید تا پایان سال اقدامات لازم برای احیای این قطعه انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: به هیچ وجه بحث فروش باغ سیب مطرح نیست و فرایند احیای این باغ به عنوان سرمایه‌ای ملی در جریان است. علاوه براین، اختیار نهایی برای احیای بخشی از اراضی این باغ که در اختیار دانشگاه علامه طباطبایی قرار دارد نیز صادر شده و چنانچه برای احیای آن امسال اقدام نکنند باید در مراجع قضایی و انتظامی پاسخگو باشند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به جز 270 هکتار احیا شده، به دنبال احیای 80 هکتار دیگر از این باغ هستیم که بدون شک انجام می‌شود.

بضاعتی پور افزود: شهرداری و سازمان سیما و منظر شهرداری تعامل سازنده‌ای با مجری احیای این باغ دارد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج