سیاست ایسنا، اخلاق‌مداری، صداقت و امانت‌داری است


سیاست ایسنا، اخلاق‌مداری، صداقت و امانت‌داری است

مدیر عامل ایسنا گفت: با استناد به منابع معتبر، خبرگزاری ایسنا معتبرترین خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، دکتر علی متقیان صبح امروز در آیین رونمایی از سرویس زیارت و گردشگری ایسنا منطقه قم، در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد: خبرگزاری ایسنا به عنوان یک خبرگزاری غیردولتی و اولین خبرگزاری دیجیتال در ایران فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: زمانی که خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ایجاد شد، به عنوان یک فعالیت فرهنگی در جهاد دانشگاهی تعریف شد و دانشجویان فعالیت‌های خود را در این خبرگزاری آغاز کردند و اخبار را در این خبرگزاری منتشر کردند.
مدیرعامل ایسنا بیان کرد: خبرگزاری ایسنا به سرعت جایگاه خود را بین مردم و مسوولان باز کرد و خدمات خود را بسیار گسترده ارائه داد، اکنون نیز که تعداد خبرگزاری‌ها افزایش یافته است، بازهم خبرگزاری دانشجویان ایران جایگاه بالایی دارد.
وی ادامه داد: به استناد منابع معتبر، خبرگزاری ایسنا معتبرترین خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است که بیشترین ارجاعات از این خبرگزاری داده می‌شود.
متقیان تصریح کرد: اخلاق مداری، صداقت و امانت داری از ویژگی های فعالیت ایسنا است و همواره این سه ویژگی سرلوحه فعالیت این خبرگزاری است.
وی خاطر نشان کرد: خط و جناح بندی سیاسی هیچ جایگاهی در خبرگزاری ایسنا ندارد و سیاست خبرگزاری بر این است که اخبار درست و صادقانه انعکاس یابد.
مدیرعامل خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: اولین سرویس زیارت و گردشگری در شعبه ایسنا خراسان رضوی افتتاح شد و امروز نیز در استان قم این سرویس ایجاد می‌شود؛ هدف از ارائه این سرویس، خدمت به مردم قم و حرم حضرت معصومه(س) است و ایسنا مروج و مبلغ خدماتی است که در استان قم انجام می‌شود؛ امیدواریم با افتتاح این سرویس، خدمات حرم مطهر و حوزه علمیه قم بیشتر و بهتر انعکاس پیدا کند.
وی گفت: در ارکان مختلف حکومت، خبرگزاری ایسنا به عنوان یک خبرگزاری معتبر و موثق شناخته شده است و هدف این است که خبرهای خوب، درست و امید بخش ارائه کنیم و این فرمان مقام معظم رهبری به خبرگزاری ایسنا است.
متقیان عنوان کرد: هیچ کس این انتظار را نداشت یک سری دانشجو در عرصه خبر وارد شوند و اینگونه بتوانند موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند؛ اما اکنون می‌بینیم که این اتفاق رخ داده است و این قطعا به دلیل رهنمودهای درست مقام معظم رهبری در ابتدای کار بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج