محتکران، قدرت خرید مردم را پایین می‌آورند


محتکران، قدرت خرید مردم را پایین می‌آورند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ماکو احتکار کالا و گرانفروشی را در حوزه حاکمیت اسلامی، عیب و گناه عظیم یاد کرد و گفت: محتکران باعث می‌شوند سفره مردم کوچک‌تر شده و مشکلات اقتصادی عارض شود و در سایه این عمل ناشایست قدرت خرید مردم پایین می‌آید و این برای نسل‌های بعد تبعات بدی به‌دنبال خواهد داشت.

محتکران، قدرت خرید مردم را پایین می‌آورند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی‌سیاسی جمعه این‌هفته ماکو بااشاره به اینکه نفس زیاده‌خواهی باید در وجود انسان کنترل شود، افزود: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد آن بودیم که افرادی دار و ندار خود را به خرید دلار اختصاص داده‌اند، بدون اینکه نیازی به دلار داشته‌باشند و حال با کاهش ارزش این پول به‌سر خود می‌زنند.

وی با تاکید براینکه محتکران باعث می‌شوند سفره مردم کوچک‌تر شده و مشکلات اقتصادی عارض شود، اظهار کرد: در سایه این عمل ناشایست قدرت خرید مردم پایین می‌آید و این برای نسل‌های بعد تبعات بدی به‌دنبال خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه ماکو در ادامه بر لزوم ‌همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی تاکید کرد و گفت: پاکیزه‌ترین و حلال‌ترین روزی‌ها صاحب کسانی می‌شود که با جان و دل از ارزش‌های اصیل جامعه پیروی و در راه خداوند ایثار کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران، خدمات در خور شان روستاییان ارائه شد که باید این خدمات به صورت گسترده به سمع و نظر مردم برسد تا مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ایران دل‌گرم‌تر شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل