اختلاس‌گران و محتکران دشمنان خانگی دین و دولت هستند


اختلاس‌گران و محتکران دشمنان خانگی دین و دولت هستند

حجت الاسلام حسینی قمی گفت: کسانی که به احتکار و اختلاس در شرایط تحریم دست می‌زنند دشمنان خانگی دین و دولت هستند که خطای آنها قابل بخشش نیست.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی در یادواره 1630 شهید از شهدای روستایی و عشایر استان تهران که با حضور جمعی از خانواده شهدا در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) یکشنبه (۱۵مهر ماه)برگزار شد، گفت: شخصی در محضر رسول خدا(ص) دعا می‌کرد که خداوند بهترین حاجت را در حق او برآورده کند؛ رسول خدا(ص) به او فرمودند اگر این دعا مستجاب شود خون تو در راه خدا بر زمین ریخته و شهید خواهی شد.

استاد حوزه علمیه افزود: همسران، مادران و پدران و فرزندان شهدا بهترین دعا در حق شهید شما مستجاب شده که به این مقام رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با استناد به نامه امیرمومنان امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر عنوان کرد: امیرمومنان امام علی(ع) می‌فرمایند ای مالک از رحمت واسعه الهی می‌خواهم که با عظمت خود پایان من و تو را شهادت قرار دهد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به مثال دیگری، بیان کرد: امام حسین(ع) روز عاشورا می‌فرمایند به خدا قسم امیدوارم امروز مورد اکرام خدا باشم و پایان من به شهادت ختم شود؛ یکی از یاران امام حسین(ع) خطاب به ایشان فرمودند خداوند بر ما منت گذاشته که در رکاب شما بجنگیم و بدن ما در راه شما قطعه قطعه شود.

وی با استناد به روایتی از رسول گرامی اسلامی مبنی بر اینکه شهید سوال اول قبر ندارد زیرا او زیر برق شمشیر دشمن سخت‌ترین آزمون را جواب داده است، ابراز کرد: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب از دوران دفاع مقدس خاطره‌ای ندارد، بیش از 50 درصد پدران و مادران شهدا به رحمت الهی رفتند بنیاد شهید و نهادهای دست اندرکار خاطرات شهدای آنها را جمع‌آوری کرده و در اختیار نسل امروز قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ایثار و فداکاری جانبازان، بیان داشت: امروز رسانه‌های ما چقدر از جانبازی جانبازان ما مستند ساخته و برای مردم به نمایش گذاشتند؛ ما جانبازان روحی و روانی داریم که به سختی زندگی می‌کنند جانبازانی را داریم که در طول 35 سال پس از جنگ یک شب خواب راحت نداشتند.

استاد حوزه علمیه افزود: امروز همه ما امنیت و آرامش خود را مدیون خانواده شهدا و جانبازان، آزادگان هستیم، ایثارگری و فداکاری آنان به هر وسیله کتاب، رسانه‌های مکتوب و تصویری به گوش مردم برسانید.

وی گفت: قدردانی از خانواده شهدا و جانبازان زنده نگاه داشتن آرمان‌های آنها است که برای خدا قدم برداشته و از جان خود گذشتند چرا امروز از مال خود برای خدا گذشت نمی‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر جان‌فشانی شهدا و جانبازان برای کشور، خاطرنشان کرد: امروز دشمن شمشیر خود را از رو بسته و به ما رحم نمی‌کند چرا با وجود تحریم دشمن برخی به احتکار و اختلاس دست می‌زنند، آنان باید از خانواده شهدا و جانبازان که سال‌های سال آرامش نداشتند خجالت بکشند. محتکران و اختلاس کنندگان دشمنان خانگی دین و دولت هستند که از اشتباه انها نمی شود گذشت.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟