طرز تهیه کیک پنیری خوشمزه و خوش پخت


کیک ها از جمله خوراکی هایی هستند که اغلب طرفداران زیادی دارند و برای پذیرایی بسیار مناسب می باشند، همینطور می توان برای عصرانه آن را تهیه و سرو نمود. کیک ها انواع مختلفی دارند و با انواع طعم ها و در مدل های مختلف ساخته می شوند. در این قسمت طرز تهیه کیک پنیری را که بسیار خوشمزه است و به راحتی می توان در منزل تهیه نمود را به شما آموزش خواهیم...

کیک ها از جمله خوراکی هایی هستند که اغلب طرفداران زیادی دارند و برای پذیرایی بسیار مناسب می باشند، همینطور می توان برای عصرانه آن را تهیه و سرو نمود. کیک ها انواع مختلفی دارند و با انواع طعم ها و در مدل های مختلف ساخته می شوند. در این قسمت طرز تهیه کیک پنیری را که بسیار خوشمزه است و به راحتی می توان در منزل تهیه نمود را به شما آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه کیک پنیری خوشمزه و خوش پخت

چیز کیک با ژله، چیز کیک شکلاتی و چیز کیک یخچالی را در آموزش های گذشته آرگا به شما علاقه مندان به هنر آشپزی آموزش دادیم. بسیاری از کیک ها عمر کوتاهی دارند و معمولا خیلی زود بیات و کهنه می شوند، کیک پنیری از آن دسته کیک هایی است که ماندگاری بالاتری دارد و به مدت بیشتری می توان آن را نگهداری کرد، به همین دلیل می تواند به عنوان میان وعده و تغذیه مدرسه کودکان مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه با طرز پخت کیک پنیری آشنا خواهید شد.

مواد مورد نیاز :

بیسکویت دایجستیو ۱۰۰گرم کره آب شده ۵۰ گرم پنیر خامه ای پر چرب ۵۰۰ گرم شکر ۵۰ گرم پودر قند ۱۰۰ گرم وانیل ۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه کیک پنیری

برای تهیه کیک پنیری در ابتدا، شیر و بیسکویت را با هم مخلوط کنید، سپس کره آب شده را به مخلوط اضافه کرده و خوب هم بزنید. کاغذهای مخصوص کیک را در داخل قالب مخصوص کیک قرار دهید و با استفاده از یک قاشق، مخلوط بیسکویت را درون قالب ریخته و روی آن را با قاشق مرتب و صاف کنید. در آخر قالب را در یخچال قرار دهید تا مخلوط سرد شود.

طرز تهیه کیک پنیری خوشمزه و خوش پخت

درون یک ظرف بزرگ و با استفاده از یک همزن چوبی، پنیر خامه ای، پودر قند و وانیل را خوب هم بزنید تا مخلوط شوند. سپس خامه را به آرامی به مخلوط اضافه کرده و هم بزنید، مخلوط خامه را روی بیسکویت سرد شده قرار دهید و مانند مرحله قبل روی مخلوط را با قاشق، مرتب و صاف کنید.طرز تهیه کیک پنیری خوشمزه و خوش پخت

در ادامه طرز تهیه کیک پنیری، کیک آماده شده را به مدت یک ساعت درون یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود و سپس آن را از قالب خارج کرده و به ابعاد دلخواه برش دهید و میل نمایید.

طرز تهیه کیک پنیری خوشمزه و خوش پخت

امیدواریم مطلب ارائه شده سودمند واقع شده باشد. شما همواره می توانید با مراجعه به بخش شیرینی و کیک مجله آرگا با دستور پخت انواع کیک ها و دسرهای مختلف و متنوع آشنا شوید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا