فکر کرده‌اید ما عاشق مک‌دونالد هستیم؟/ واکنش تند حامد حدادی به اظهارات مدیر بسکتبال


فکر کرده‌اید ما عاشق مک‌دونالد هستیم؟/ واکنش تند حامد حدادی به اظهارات مدیر بسکتبال

ستاره تیم ملی بسکتبال در مصاحبه ای تند به اظهارات مدیر تیم های ملی بسکتبال پاسخ داده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مسعود قاسمی، مدیر تیم های ملی بسکتبال در مصاحبه ای با "ورزش سه" پیرامون صحبت های مطرح شده درباره نبودن برخی مواد غذایی در اردوی تیم ملی و سفر ملی پوشان با اتوبوس شهری در ژاپن اظهاراتی را انجام داد.


گویا صحبت های قاسمی به مذاق ملی پوشان خوش نیامده و امروز حامد حدادی، سنتر ۲۱۸ سانتی متری تیم ملی با صحبت هایی تند به اظهارات مدیر تیم های ملی پاسخ داده است.


حامد حدادی در مصاحبه خود با فارس در واکنش به صحبت های قاسمی مبنی بر اینکه در دوره‌های قبل تیم ملی به هتل نمی‌رفت و ما برای بازیکنان در این دوره هتل المپیک را فراهم کرده‌ایم، گفته است: « اصلا اینطور نیست، ما زمانی هم که در رده امیدها بودیم به هتل المپیک می‌رفتیم و در سال قبل نیز تمام اردوها به هتل المپیک می‌رفتیم. این چه حرفی است که می‌زنند؟ یا جایی دیگر گفته‌اند که به بازیکنان در فرودگاه شام داده‌ایم، چرا می‌خواهند منت بگذارند، آن هم برای برای بازیکنی که 6 ماه شبانه‌ر وز در اردوی تیم ملی بوده و تمام تلاشش را کرده است. نباید منتی سر تیم ملی و بازیکنان بگذارند.»


وی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود به ادعای قاسمی مبنی بر بردن بازیکنان به مک دونالد برای خوردن شام اضافه اشاره می کند: « آیا بردن بازیکنان به رستوران مک‌دونالد کار بزرگی بوده است؟ فکر کرده‌اید ما عاشق مک‌دونالد هستیم؟ اتفاقا خیلی غذای بدی است و کسی دوست ندارد.همه بازیکنان بدون منت و با آسیب‌دیدگی در اردوها و مسابقات طولانی‌مدت تیم ملی بوده‌اند و تمام تلاش‌شان را کرده‌اند. ارسلان کاظمی در اردوی تیم ملی مصدوم شد و چندین روز فیزیوتراپی می‌کرد و من شاهد بودم که چقدر درد می‌کشد، خود من هم در اردو مصدوم شدم و درد داشتم و با همان شرایط هم بازی کردم، حالا ما هم باید منت بگذاریم؟»


مدیر تیم های ملی بسکتبال گفته بود در ژاپن چون میزبان اتوبوس در اختیار ایرانی ها قرار نداده، مجبور شدند با اتوبوس شهری به رستوران بروند. حدادی در این باره می گوید: « در این مدت فقط هزینه‌های ژاپن به خاطر گرانی ارز بالا بوده است، اما اینکه می‌گویند میزبان باید برای شام خوردن هم اتوبوس دراختیار تیم میهمان قرار دهد اصلا درست نیست. بیرون رفتن، گردش یا شام خوردن به عهده خود تیم‌هاست، من شنیدم اتوبوس‌های داخل شهری هم که بچه‌ها استفاده کردند، خیلی شلوغ بوده است.»


ستاره باتجربه تیم ملی بسکتبال در بخشی پایانی صحبت هایش به ماجرای جنجالی نبودن ماست در اردوی تیم ملی اشاره می کند: « خواسته من این است که خودشان را با فدراسیون قبلی مقایسه نکنند و منت نگذارند، وظیفه‌شان است که برای بازیکنان بهترین امکانات را فراهم کنند. خیلی از مسائل دیگری است که نمی‌خواهم بازگو کنم. مگر ما گدا هستیم؟ می‌خواهید من در اردوهای بعدی به تمام بازیکنان شام بدهم؟ ما وظیفه‌مان بازی برای پرچم ایران است و شما هم باید به وظیفه‌تان عمل کنید، نه اینکه چون لبنیات گران شده، ماست و دوغ را از غذا حذف کنید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج