ادن هازارد به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه سپتامبر انتخاب شد


ادن هازارد به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه سپتامبر انتخاب شد

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com) ادن هازارد که در ماه گذشته میلادی عملکردی فوق العاده ارائه داد و نام او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا بار دیگر بر سر زبان ها افتاد، موفق شد جایزه بهترین بازیکن...

طرفداری- ادن هازارد که در ماه گذشته میلادی عملکردی فوق العاده ارائه داد و نام او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا بار دیگر بر سر زبان ها افتاد، موفق شد جایزه بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس در فصل 19-2018 را به خود اختصاص دهد.

به گزارش وبسایت رسمی لیگ برتر، هازارد در ماه سپتامبر طی چهار بازی، پنج گل به ثمر رساند تا یکی از دلایل اصلی صدرنشینی چلسی در جدول لیگ باشد. او همچنین با درخشش مقابل لیورپول، باعث صعود چلسی به مرحله بعدی لیگ کاپ شده بود.

نکته جالب توجه این است که هازارد تنها برای دومین بار توانسته این جایزه را ببرد؛ او پیش تر در اکتبر 2016 به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شده بود. ستاره چلسی در راه بدست آوردن این جایزه، ویلی بولی (مدافع ولوورهمپتون)، الکساندر لاکازت (مهاجم آرسنال)، جیمز مدیسون (هافبک لستر سیتی)، گیلفی سیگوردسون (هافبک اورتون) و رحیم استرلینگ (مهاجم منچستر سیتی) را پشت سر گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا