ربوده شدن 14 نیروی بسیجی هنگ مرزی میرجاوه توسط تروریست ها


ربوده شدن 14 نیروی بسیجی هنگ مرزی میرجاوه توسط تروریست ها

اشرار و نیروهای منتسب به گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور، بامداد گذشته و در پی دیگر اقدامات شرورانه خود، تعدادی از نیروهای بسیجی هنگ مرزی میرجاوه را دستگیر کردند؛ اقدامی که هنوز از ابعاد بیشتر آن اطلاعات چندانی در دست نیست.

ربوده شدن 14 نیروی بسیجی هنگ مرزی میرجاوه توسط تروریست هااشرار و نیروهای منتسب به گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور، بامداد گذشته و در پی دیگر اقدامات شرورانه خود، تعدادی از نیروهای بسیجی هنگ مرزی میرجاوه را دستگیر کردند؛ اقدامی که هنوز از ابعاد بیشتر آن اطلاعات چندانی در دست نیست.

به گزارش «تابناک»، بنا بر اعلام منابع آگاه، ۱۴ نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز توسط اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.

بر اساس آخرین خبر‌ه ۷ نفر از نیروهای ربوده شده مرزهای جنوب شرق کشورمان را نیروهای بسیجی طرح امنیت بودند که بین ساعت چهار تا پنج بامداد امروز در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده اند.
منطقه صفر مرزی لولکدان مربوط به بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه است که در ۵۰ کیلومتری شهر میرجاوه قرار دارد.
اگرچه هنوز گروه تروریستی مشخصی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است، اما سابق بر این گروهگ های تروریستی مثل جیش‌الظلم به عملیات تروریستی این چنینی مبادرت کرده اند.
عدم واکنش رسمی مسئولان کشور به این حادثه
۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۵

علی رغم گذشت بیش از 5 ساعت از زمان وقوع حادثه تروریستی، هنوز مسئولان ارشد سیاسی نظامی کشور به این اتفاق واکنش نشان نداده اند.

یک گروهک تروریستی مسئولیت ربوده شدن نیروهای بسیجی را بر عهده گرفت
۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۰

گروهک تروریستی جیش‌العدل در کانال تلگرامی منتسب به این گروهک، مسئولیت ربوده شدن تعدادی از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفت.

در اطلاعیه ای که از سوی این گروهک تروریستی در این کانال منتشر شده آمده که بامداد امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه یک پایگاه مراقبتی در شهرستان میرجاوه را بصورت کامل خلع سلاح کرده‌اند.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

2 ترفند برای جذب کمتر روغن در سرخ کردن بادمجان