تماشا کنید: حالت Ghost بازی Hitman 2 معرفی شد


تماشا کنید: حالت Ghost بازی Hitman 2 معرفی شد

بعد از خبر پایان توسعه بازی Hitman 2 حالا استودیو IO Interactive حالت جدید و جالب Ghost را به همراه یک تریلر به طرفداران معرفی کرد. بازی Hitman 2 استودیو IO Interactive از بازی پیشین خود بزرگ‌تر و خونین‌تر است و برای رسیدن به موفقیت در آن نیاز به تاکتیک‌های بیشتری دارید. با وجود اینکه این بازی وسایل و مکان‌های جدید برای انجام قتل‌ها دارد، بدون...

بعد از خبر پایان توسعه بازی Hitman 2 حالا استودیو IO Interactive حالت جدید و جالب Ghost را به همراه یک تریلر به طرفداران معرفی کرد.

بازی Hitman 2 استودیو IO Interactive از بازی پیشین خود بزرگ‌تر و خونین‌تر است و برای رسیدن به موفقیت در آن نیاز به تاکتیک‌های بیشتری دارید. با وجود اینکه این بازی وسایل و مکان‌های جدید برای انجام قتل‌ها دارد، بدون شک جالب‌ترین قابلیت جدید آن حالت «روح» (Ghost Mode) است. در این حالت بازیکن در مقابل روح یک بازیکن دیگر برای رسیدن زودتر به پنج قتل قرار می‌گیرند. اهداف به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و تمامی قتل‌ها باید به صورت مخفی انجام شوند.

همان‌طور که در تریلر منتشر شده تماشا می‌کنید، در این حالت بدون هیچ‌گونه وسیله‌ای بازی را شروع می‌کنید و باید برای ماموریت خود برنامه‌ریزی کنید. از آنجایی که روح حریف شما در دنیای دیگری وجود دارد، اعمال شما تاثیر ناچیزی در ماموریت وی خواهد داشت. در واقع هر چه زمان بیشتری برای مخفی کردن جسد بگذارید، حریف شما در قتل‌های خود پیشرفت بیشتری می‌کند.

حالت Ghost بخش جذابی به‌نظر می‌رسد و تغییر جالبی در حالت‌های زمانی و روحی بازی‌های دیگری مانند Mario Kart ایجاد کرده است. توسعه بازی Hitman 2 به پایان رسیده و این بازی در تاریخ 13 نوامبر (مصادف با 22 آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود. در هنگام انتشار بازی شش مکان قابل دسترس خواهند بود و دو مکان هم بعد از انتشار به بازی اضافه می‌شوند. اگر این‌ها به‌نظر شما کافی نیستند، باید بدانید که مراحل بازی قبلی Hitman هم با آپدیت‌هایی در بازی Hitman 2 قابل تجربه خواهند بود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: حالت Ghost بازی Hitman 2 معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟