نامزد مطرح انتخابات مجلس افغانستان در یک انفجار کشته شد


مقام‌های محلی ولایت هلمند در جنوب افغانستان وقوع...
مقام‌های محلی ولایت هلمند در جنوب افغانستان وقوع انفجار را در دفتر مبارزات انتخاباتی یکی از نامزدان انتخابات پارلمانی این ولایت تایید کردند که منجر به کشته شدن وی گردید.

به گزارش جام نیوز به نقل از بی‌بی‌سی، مقام‌های محلی ولایت هلمند در جنوب افغانستان وقوع یک انفجار را در دفتر مبارزات انتخاباتی یکی از نامزدان انتخابات پارلمانی این ولایت تایید کردند که در آن نامزد مطرح انتخابات مجلس افغانستان کشته شد.

عمر زواک، سخنگوی والی هلمند به محفوظ ذبیدی، گفت این انفجار صبح امروز چهارشنبه ۲۵ میزان/مهر در دفتر انتخاباتی عبدالجبار قهرمان در شهر لشکرگاه رخ داده است.

او می‌گوید آقای عبدالجبار قهرمان در این رویداد کشته شده است. آقای زواک گفت این انفجار ناشی از مواد منفجره جاسازی شده در زیر صندلی آقای قهرمان در دفتر کارش بود. در نتیجه انفجار، عبدالجبار قهرمان نخست به شدت زخمی شد.

نصرت رحیمی، معاون سخنگوی وزارت داخله/کشور نیز می‌گوید در این رویداد چهار نفر به شمول آقای قهرمان کشته و هفت نفر زخمی شدند. او می‌گوید در ارتباط با این انفجار سه نفر مظنون بازداشت شدند. گروه طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته