ادغام وزارتخانه ها منجر به کوچک سازی دولت نشد


ادغام وزارتخانه ها منجر به کوچک سازی دولت نشد

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم ارومیه در خانه ملت با بیان اینکه ادغام وزارتخانه ها منجر به کوچک سازی دولت نشد، گفت: ادغام برخی از وزارتخانه ها در دولت دهم، کشور را با مشکلات مختلفی رو به رو کرده است.

به گزارش ایرنا، روح الله حضرت پور روز چهارشنبه در دیدار با رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه ادغام وزارتخانه ها آسیب به مدیریت کشور بود، بیان کرد: تفکیک دوباره این وزارتخانه ها نیازمند هزینه های بسیار برای تامین امکانات فیزیکی و نیروی انسانی است و در کوتاه مدت ممکن نیست.
وی با بیان اینکه ادغام وزارتخانه ها بدون برنامه ریزی و شرح دقیق وظایف انجام شد، افزود: ساختار وزارتخانه ها قبل از ادغام منطقی بود و نیاز به ادغام آنان وجود نداشت.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی، گفت: متاسفانه کم کاری برخی از مسوولان، انتقادها را به سمت شخص رییس جمهوری هدایت می کند.
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت با بیان اینکه اگر مشکلات مربوط به وزارت صنعت و معدن برطرف شود، بسیاری از معضلات اقتصادی کشور حل خواهد شد، بیان کرد: کشور بیشتر از تحریم ها از مدیریت ناصحیح در برخی از حوزه ها آسیب می بیند.
وی به احتمال تغییر در اعضای کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: جابجایی در بین وزارتخانه ها قابل قبول نیست و باید نفرات با انگیزه و کارآمد به عنوان گزینه های جدید به مجلس معرفی شود.
حضرت پور همچنین در رابطه با تندروی برخی از تشکل های دانشجویی در برخورد با لایحه CFT، گفت: تندروی در هر موضوعی منجر به شکست است و منافع ملی باید مهمترین اولویت برای مسوولان باشد.
وی با بیان اینکه نمی شود از عدالت دم زد و برخلاف مطالبه های مردم اقدام کرد، اضافه کرد: در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید همدل باشند و برای ارتقای سطح زندگی مردم تلاش کنند.
وی همچنین از تجهیز کارگاه های دانشگاه صنعتی ارومیه خبر داد و افزود: طبق هماهنگی ها انجام شده، یک موتور هواپیمای ایرباس به این دانشگاه منتقل می شود تا دانشجویان به صورت عملی از علم افزایی خود در این کارگاه ها بهره مند شوند.
عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی در رابطه با تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: تهدید و فشار در طولانی مدت جوابگو نیست و امروز شاهد منزوی شدن آمریکا در عرصه جهانی هستیم.
به گزارش ایرنا در این دیدار رییس دانشگاه ارومیه و تعدادی از معاونان این دانشگاه به بیان برخی از مشکلات خود پرداختند و پیگیری نماینده های مردم ارومیه در مجلس را خواستار شدند.
3214/3072

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی