جوکوئین کاسترو: جرد کوشنر داماد ترامپ احتمالا در مسئله قتل خاشقجی دست دارد


جوکوئین کاسترو نماینده دموکرات تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا، ادعا کرد جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می تواند در مسئله قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی دست داشته باشد

جوکوئین کاسترو نماینده دموکرات تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا، ادعا کرد جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می تواند در مسئله قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی دست داشته باشد.

کاسترو در گفتگو با تلویزیون سی ان ان آمریکا گفت در رابطه با ادعایم مدارکی وجود دارد و شمار زیادی خبر در این خصوص در مطبوعات و رسانه ها منتشر شده است.

کاسترو با یادآوری اینکه کوشنر به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی یک لیست سوء قصد داده است، گفت، "کوشنر احتمالا از طریق اطلاعات آمریکا، یک لیست از اسامی دشمنان به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی داده و ولیعهد نیز با توجه به این لیست وارد عمل شده است."

کاسترو از کنگره دعوت کرد تا تحقیقاتی در این رابطه آغاز کند.

کاسترو در حساب تویتر خود نوشت: "من قصد متهم کردن جرد کوشنر را ندارم. از کنگره می خواهم در رابطه با اینکه آیا اطلاعات آمریکا در رابطه با اعدام سیاسی خاشقجی به عربستان سعودی داده است یا نه، تحقیقاتی آغاز کند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط