پیشرفت پروژه جاده آرامستان بهشت رضوان مشهد


پیشرفت پروژه جاده آرامستان بهشت رضوان مشهد

به گزارش شهرآراآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: پروژه جاده دسترسی آرامستان بهشت رضوان تاکنون پیشرفت فیزیکی محسوسی داشته و با تلاش‌های صورت گرفته از برنامه زمانبندی پیش هستیم. حجت...


به گزارش شهرآراآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: پروژه جاده دسترسی آرامستان بهشت رضوان تاکنون پیشرفت فیزیکی محسوسی داشته و با تلاش‌های صورت گرفته از برنامه زمانبندی پیش هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی دامغانی گفت: علیرغم نوسانات ارزی اخیر و افزایش قیمت‌ها، پیشرفت خوبی را در پروژه جاده دسترسی آرامستان بهشت رضوان شاهد هستیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر پروژه در آستانه روکش آسفالت است و نیازمند همکاری ارگان‌های ذیربط بخصوص اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تامین قیر مورد نیاز هستیم تا مراحل اجرایی به خوبی پیش برود.

آرامستان بهشت رضوان دومین آرامستان بزرگ مشهد است که بهسازی مسیر دسترسی آن از اوایل سال جاری آغاز شده است و با بهره برداری این پروژه امنیت تردد و دسترسی به این آرامستان تسهیل خواهد شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درد دلهای مردم خراسان رضوی با رئیسی/ 35 هزار درخواست مردمی در سفر استانی ثبت شد