آسودگی خیال کدبانوی ایرانی با پلوپز پارس خزر


آسودگی خیال کدبانوی ایرانی با پلوپز پارس خزر

از دیرباز پلوپزهای پارس‌خزر در کنار کدبانوی ایرانی به عنوان دستیار و آسوده کننده خیال بانوی پارسی در پخت به بهترین نحو ممکنِ برنج ایرانی در جمع خانواده و مهمانی‌ها بر عهده دارد که با داشتن ته‌دیگ‌های خوشمزه بر نگین سفره‌های مهمانی و خانواده‌های ایرانی می‌درخشد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام لوازم خانگی پارس‌خزر، پلوپزهای پارس‌خزر به لحاظ ظرفیت در ظرفیت‌های ۲، ۴، ۸، ۱۲ و ۱۶ نفره تولید می‌شوند که به همه نیازهای خانواده کم‌جمعیت و پرجمعیت و استفاده در جشن‌ها و مهمانی‌های خانوادگی پارسی پاسخگو باشد.

به لحاظ طراحی نیز دسته‌بندی‌هایی با بدنه استیل و بدنه سفید و طرح دیجیتال در گروه پلوپز جای گرفته که به شرح ذیل است:

پلوپز TS یا همان پلوپز بدنه استیل تحت عناوین پلوپزهای پلوپز صادراتی، ۲۳۰ و ۱۱۰ ولت – پلوپزهای دارای آرامپز که تحت عنوان پلوپز– آرامپز، که علاوه بر طبخ برنج برای طبخ خورشت و سایر پختنی‌های سنتی ایرانی استفاده می‌شود. پلوپزهای دارای گرم‌نگهدار که تحت عنوان پلوپز گرم‌نگهدار است که علاوه بر پخت برنج برای اینکه برنج پخته شده تا زمان مصرف گرم بماند، استفاده می‌شود و به صورت اتوماتیک پس از پخت برنج به حالت گرم نگهدار رفته و برنج پخته شده را برای مصرف گرم و سرو آن مهیا می‌سازد. پلوپز کندوج، پلوپزهای با بدنه پلاستیکی و به صورت ویژه‌ای برای خریداران مقرون به‌صرفه و در رده اکونومی تولید می‌شود. نسل جدید پلوپزها، پلوپزهای دیجیتال و سخنگو است که با عنایت به نیاز بازار و رهبری بازار پلوپز توسط پارس‌خزر نیاز به تولید آن بسیار احساس می‌شد. شرکت پارس‌خزر با پشتکار مهندسان ایرانی و طراح جدید و مورد پسند خانواده‌های ایرانی ورود به بازار پلوپز دیجیتال در دستور کار قرار گرفت و در اندازه‌های ۴ و ۸ نفره در بازار عرضه و با استقبال مواجه شد.

این نوع پلوپزها علاوه بر طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز و قابل رقابت با مدلهای خارجی توانسته است همه مصارف، بخارپز، گرم‌نگهدار، آرامپز، رنگهای متنوع ته‌دیگ را در خود جای داده و برای مدلهای پلازا توانایی سخنگویی و قابلیت اتصال به تلفن و مودم و استفاده از راه دور نیز افزوده شده که برای خانمهای شاغل و خانه‌داری که بیرون از منزل هستند، قابل استفاده است.

پلوپزهای مولتی کوکر، که نسل بینابین پلوپزهای مکانیکی گذشته و دیجیتال جدید هستند، با ظاهری متفاوت از سایر پلوپزها و با الهام گرفتن از اصالت پلوپز پارس‌خزر در ظرفیت‌های ۲ و ۴ نفره تحت نام‌های تفتان و تیان N قابلیت‌های بخارپز، پلوپز، آرامپز، گرم‌نگهدار را برای مصرف‌کنندگان عزیز پارس‌خزر به ارمغان آورده است.

تمامی محصولات پلوپز پارس‌خزر و سایر محصولات به طور مستقیم از درب کارخانه به درب منزل مصرف‌کنندگان از فروشگاه اینترنتی پارس‌خزر قابل خرید و ارسال است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...