اخراج عجیب یک مسافر زن از در داخل هواپیما ! + فیلم


اخراج عجیب یک مسافر زن از در داخل هواپیما ! + فیلم

رکنا: اعتراض‌های یک زن به حضور نوزادی نزدیک به صندلی او در داخل هواپیما موجب شد تا خدمه پرواز او را از هواپیما بیرون کنند.

حجم ویدیو: 2.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

فریاد کشیدن یک مسافر زن بر سر مسافر دیگر و کودکش در هواپیما موجب شد تا خدمه پرواز او را از داخل هواپیما اخراج کنند. ویدئویی که منتشر شده است "سوزان پیرز" 53 ساله را در داخل هواپیما و در حال اعتراض به محل صندلی خود و فاصله نزدیک آن تا صندلی‌ای که این مادر و نوزادش نشسته بودند نشان می دهد.

گفته می شود او به موقعیت صندلی خود در انتهای هواپیما و اینکه در نزدیکی صندلی یک کودک و مادرش قرار داشت معترض بود. در این کلیپ همچنین مشاهده می شود سوزان اقدام به تهدید مهمانداران پیش از اخراج از هواپیما می کند. این زن از محل کار خود در نیویورک در حال بازگشت به منزل با هواپیما بود.

"ماریسا راندل" 19 ساله که با همین هواپیما به همراه نوزاد 8 ماهه اش سفر می کرد هنگامی که سوزان شروع به فریاد زدن و اعتراض کرد از او درخواست کرد تا از ایجاد سر وصدا در نزدیکی کودکش خودداری کند. این درخواست زن جوان با واکنش خشمگینانه زن معترض همراه شد و او در جواب درخواست مادر جوان در حالی که او را با تنه زدن به گوشه ای پرتاب کرد گفت : " دهانت را ببند."

پس از این حادثه Incident یکی از مهمانداران هواپیما اقدام به مداخله کرد. در ویدئویی که تبدیل به ویدئوی پربازدید شده است زن خشمگین رو به این مهماندار می گوید: " من می خواهم نام تو را بدانم. ممکن است فردا این کار را از دست بدهی. ( از کار اخراج شوی)."

در این لحظه مهماندار هواپیما که صبرش لبریز شده بود اعلام می کند :" لطفا این زن را از هواپیما بیرون کنید."

سوزان که بلافاصله متوجه اشتباه خود شده بود با تغییر تن صدای خود درخواست کرد تا به او اجازه پرواز با این هواپیما را بدهند اما مهماندار زن به خواسته او اعتنایی نکرد و گفت : " تو بر سر یک زن و نوزادش فریاد کشیدی!"

انتشار گسترده این کلیپ منجر به عذرخواهی این زن بابت رفتارش در داخل هواپیما شد. گفتنی است، این حادثه به تازگی در فرودگاه بین المللی JFK نیویورک رخ داد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام