آمار بد کورتوا در مقابل بارسلونا ؛ زنگ خطر برای رئال مادرید !


کورتوا دروازه بان بلژیکی ، 12 بار با بارسا روبرو شده و آمار او به هیچ وجه در این تقابل ها خوب نبوده است. از این 12 بازی، 5 شکست، 6 تساوی و تنها 1 پیروزی برای تیم او به دست آمده است. البته این پیروزی، در دیداری بسیار مهم حاصل شد؛ آوریل سال 2014، جایی که اتلتیکو در بازی رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ بارسا را شکست داد و راهی فینال شد. در سفر به بارسلونا...

آمار بد کورتوا در مقابل بارسلونا ؛ زنگ خطر برای رئال مادرید !

آمار کورتوا برابر باشگاه بارسلونا
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۱
آمار بد کورتوا در مقابل بارسلونا ؛ زنگ خطر برای رئال مادرید !

تیبو کورتوا، گلر رئال مادرید پس از چند فصل دوری از لالیگا، بار دیگر به این لیگ برگشته و امروز اولین ال کلاسیکو را تجربه می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کورتوا دروازه بان بلژیکی ، ۱۲ بار با بارسا روبرو شده و آمار او به هیچ وجه در این تقابل ها خوب نبوده است. از این ۱۲ بازی، ۵ شکست، ۶ تساوی و تنها ۱ پیروزی برای تیم او به دست آمده است. البته این پیروزی، در دیداری بسیار مهم حاصل شد؛ آوریل سال ۲۰۱۴، جایی که اتلتیکو در بازی رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ بارسا را شکست داد و راهی فینال شد.

در سفر به بارسلونا او موفقیت خاصی به دست نیاورده است. ۳ شکست و ۳ تساوی نتیجه تلاش او در کاتالونیا با پیراهن چلسی و اتلتیکو بوده است. در ۱۲ بازی که کورتوا مقابل بارسا انجام داده، ۲۰ گل دریافت کرده که به ازای هر بازی، ۱٫۷ گل محسوب می‌شود. آخرین تقابل او به شکست ۳-۰ فصل گذشته بازمی‌گردد، بازی که از لیونل مسی یک لایی زیبا خورد.

کورتوا تا به اینجا فصل ۷ بار در ترکیب رئال حضور داشته، ۸ گل خورده و ۱۹ سیو داشته است. در اولین سفر به بارسلونا، امیدهای زیادی به اوست و مربی که در صورت شکست در بازی امروز، اخراج خواهد شد، امیدوار است که داوید نمایش خوبی در بازی امروز داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403