سلاح های اسرائیلی در روستاهای آزاد شده قنیطره کشف شد


سلاح های اسرائیلی در روستاهای آزاد شده قنیطره کشف شد

دمشق- ایرنا- خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از کشف مقادیر زیادی سلاح، تجهیزات و دارو های اسرائیلی و آمریکایی در روستاهای آزاد شده در استان قنیطره از گروه های تروریستی خبرداد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نهادهای مسئول با همکاری کمیته های آشتی و ساکنان روستاهای آزاد شده در استان قنیطره مقادیر زیادی سلاح ساخت رژیم صهیونیستی و امریکایی کشف کردند.
این نهادهای مسئول همچنین داروها، کامیون های بزرگ و آمبولانس ساخت کشورهای غربی در روستاهای بریقه، بئرعجم و رسم سند در بخش های جنوبی و غربی استان قنیطره کشف کردند.
این خبرگزاری موارد کشف شده را شامل دستگاه های ارتباطی، پهپادهای اطلاعاتی و موشک های تاو ساخت امریکا، مقادیر زیادی سلاح و مهمات متنوع، موشک، گلوله های تانک ، خمپاره ،موشک های ضد زره و دستگاه های کشف مواد منفجره ، دوربین های دید در شب و دستگاهای پارازیت اعلام کرد.
استان قنیطره با مساحتی بالغ بر یکهزار و 861 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر، از کوچک‌ ترین استان‌های سوریه به شمار می رود.
این استان جنوبی سوریه به لحاظ اینکه بخشی از بلندی‌های جولان و به تبع آن خط مستقیم تماس با ارتش رژیم صهیونیستی است، از جمله مهمترین استان‌های سوریه بشمار می آید.
خاورم**8005*1211

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark