گلدن استیت وریرز 131-121 نیو اورلینز پلیکانز؛ در اوراکل آرنا ستارگان کم نور هم مانند فوق ستاره ها می درخشند


گلدن استیت وریرز 131-121 نیو اورلینز پلیکانز؛ در اوراکل آرنا ستارگان کم نور هم مانند فوق ستاره ها می درخشند

ادامه عملکرد فوق العاده کری

طرفداری- در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم گلدن استیت وریرز و نیو اورلینز پلیکانز به میزبانی گلدن استیت به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم گلدن استیت بود که با نتیجه 131-121 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت
Oracle Arena 10 آبان 6 صبح
گزارش بازی

میزبان از همان کوارتر اول نشان داد که فقط برای حمله کردن آمده است. تمرکز وریرز بر روی حملات و عملکرد بد دفاعی پلیکانز به راحتی به ستارگان مدافع عنوان قهرمانی اجازه امتیاز گیری میداد و آن ها توانست کوارتر اول را با نتیجه 43-37 به سود خودشان به پایان برسانند.

در کوارتر دوم اما بازی با سرعت بالا دنبال میشد و همین باعث شد که پلیکانز بتواند با استفاده از حملات از دست رفته حریف پیش بیوفتد اما در ادامه باز هم وریرز با درخشش دورانت و کری توانست اختلاف را برگرداند و کوارتر دوم را هم با نتیجه 27-26 به پیروزی برسد.

کوارتر سوم را مانند همیشه گلدن استیت طوفانی آغاز کرد. عملکرد کم اشتباه میزبان در حملات منطقه ای و ریسک بیشتر بر روی پرتاب های سه امتیازی باعث شد که آن ها بتوانند اختلاف را بیشتر کنند. بازیکنان نیمکت نشین گلدن استیت رفته رفته در دقایق کم بازی خودشان عملکرد خوبی به نمایش میگذاشتند و جربکو که در این فصل بازیهای خوبی از خودش به نمایش گذاشته در این بازی هم عملکرد خوب خودش را ادامه داد. کوارتر سوم نیز با نتیجه 37-29 به سود وریرز به پایان رسید.

در کوارتر چهارم دیویس و هالیدی برای پلیکانز عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند اما این برای جبران اختلاف 15 امتیازی میزبان کافی نبود و گلدن استیت با مدیریت بازی و دفاع خوب توانست بازی را با نتیجه 131-121 به سود خودش به پایان برساند.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
وریرز 54.4% 50% 17 46
پلیکانز 56.1% 34.3% 15 42
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست
وریرز استف کری 37 دریماند گرین 14 استف کری 9
پلیکانز هالیدی 28 میروتیچ/دیویس 12 هالیدی 9
جدول مسابقات NBA

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین واکنش رونالدو بعد از گریه تلخ