تنها شرط انتقال زلاتان به میلان


زلاتان ابراهیموویچ از چند ماه قبل و بعد از جدایی از منچستریونایتد به ایالت متحده سفر کرده و برای تیم لس آنجلس گلکسی بازی می کند اما عملکرد او در این مدت به حدی درخشان بوده که چند باشگاه بزرگ از جمله روسونری خواهان بازگشت او به سطح اول فوتبال هستند. شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید به جذب زلاتان وجود دارد اما به نظر می رسد قصد میلان از بقیه جدی...

تنها شرط انتقال زلاتان به میلان

زلاتان برای انتقال به میلان یک شرط دارد
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۹
تنها شرط انتقال زلاتان به میلان

ممکن است از نیم فصل شاهد بازگشت زلاتان، ستاه سوئدی لس آنجلس گلکسی به میلان باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زلاتان ابراهیموویچ از چند ماه قبل و بعد از جدایی از منچستریونایتد به ایالت متحده سفر کرده و برای تیم لس آنجلس گلکسی بازی می کند اما عملکرد او در این مدت به حدی درخشان بوده که چند باشگاه بزرگ از جمله روسونری خواهان بازگشت او به سطح اول فوتبال هستند. شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید به جذب زلاتان وجود دارد اما به نظر می رسد قصد میلان از بقیه جدی تر است.

طبق ادعای گاتزتا دلا اسپورت، خود ایبرا نیز مشتاق بازگشت به سن سیرو است زیرا در این باشگاه خاطرات خوبی داشته و او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در مجموع موفق شد ۵۶ گل برای این باشگاه به ثمر برساند.

اما شرط زلاتان برای بازگشت، قراردادی بیش از نیم فصل است. میلان قصد دارد زلاتان را با یک قرارداد شش ماهه با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر در صورت توافق در پایان فصل جذب کند اما ستاره سوئدی خواهان انعقاد یک قرارداد ۱۸ ماهه است و این مسئله تبدیل به تنها مورد اختلاف بین زلاتان و میلان برای بستن قرارداد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش‌سوزی هولناک در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان