احتمال سیلابی شدن فارس


احتمال سیلابی شدن فارس

‌مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به پیش بینی احتمال سیلابی شدن استان فارس در ساعات آینده، اعلام کرد که دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و امدادی برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی شده و وقوع سیلاب آمادگی کامل دارند.

‌رحیم آزادی در گفت‌وگو با ایسنا‌، بیان کرد: براساس نقشه‌های پیش‌بینی شده هواشناسی فارس از بعدازظهر امروز سه‌شنبه 15 آبان مناطق شمالی، غربی و مرکزی تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در پاره‌ای از مناطق استان فارس وقوع بارش پراکنده، وزش باد و بارش تگرگ با تقویت سامانه بارشی پیش‌بینی است، افزود: در این رابطه آخرین اطلاعیه هواشناسی حاکی از وزش باد شدید، بارش تگرگ در نواحی نیمه شمالی و غربی فارس است.

مدیرکل بحران استانداری فارس با تاکید براینکه تمهیدات لازم از سوی مدیریت بحران استانداری فارس، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان اندیشیده و موارد ضروری به این دستگاه‌ها اعلام شده است، خاطرنشان کرد: اقدمات لازم برای جلوگیری از عبور دام توسط عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها انجام شده است.

آزادی با تاکید براینکه با انجام مکاتباتی هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، ایجاد شده است، گفت: سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز سه شنبه 15 آبان در فارس فعال شده و بر اساس پیش‌یابی‌ها، تا پایان روز چهارشنبه 16 آبان ماه در اکثر نقاط این استان فعال خواهد بود.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)