بازیکن کاشیما: دو گل زدن به پرسپولیس فوق العاده است


هیروکی آبه جوان ترین بازیکن تیم کاشیما آنتلرز ژاپن است. او که از اردوی تیم ملی جوانان ژاپن بازگشت تا در فینال آسیا بازی کند، در بازی رفت عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که بازیکن آینده داری برای فوتبال ژاپن است. او در گفتگویی به بازی رفت پرداخت و همچنین از علاقه اش به بازی در ورزشگاه آزادی سخن گفت. بعد از گل اول ما بازی ساده شد هیروکی آبه...

بازیکن کاشیما: دو گل زدن به پرسپولیس فوق العاده است

هیروکی آبه: بی‌تاب بازی در آزادی هستم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۶
بازیکن کاشیما: دو گل زدن به پرسپولیس فوق العاده است

بازیکن ۱۹ ساله تیم کاشیما آنتلرز می گوید که منتظر بازی در ورزشگاه آزادی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هیروکی آبه جوان ترین بازیکن تیم کاشیما آنتلرز ژاپن است. او که از اردوی تیم ملی جوانان ژاپن بازگشت تا در فینال آسیا بازی کند، در بازی رفت عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که بازیکن آینده داری برای فوتبال ژاپن است. او در گفتگویی به بازی رفت پرداخت و همچنین از علاقه اش به بازی در ورزشگاه آزادی سخن گفت.

بعد از گل اول ما بازی ساده شد

هیروکی آبه گفت:

ما همه می دانستیم این یک بازی آسان نخواهد بود اما ما اعتماد به نفس داشتیم و می توانستیم تمرکزمان را ادامه دهیم و من فکر میکنم که آن را اینجا نشان دادیم. سرمربی ما دستور داد بیشتر حمله کنیم و پس از آن موفق شدیم یک گل بزنیم، پس از این که شیوه بازی حریف تغییر کرد و شروع به بازی هجومی بیشتر کرد، بنظرم بازی خیلی ساده تر شد. ما از نظر ذهنی قوی تر از پرسپولیس بودیم.

۲ گل زدن به پرسپولیس فوق العاده است

هیروکی آبه گفت:

ما می دانستیم اگر موقعیت های بیشتری خلق کنیم، بازهم گل خواهیم زد اما ما همچنین فکر میکردیم که گلی دریافت نمی کنیم. در پایان فکر می کنم که فوق العاده است که توانستیم یک گل دیگر بزنیم و گلی نخوریم.

در بازی برگشت هم به دنبال برد هستیم

هیروکی آبه گفت:

ما به همان اندازه که در ژاپن حمله کردیم در تهران هم حمله خواهیم کرد و با هدف پیروزی به آنجا می رویم. در خانه حریف توجه زیادی به پیروزی دو گله مان نمی کنیم نمی کنیم و همانطور که همیشه هستیم خواهیم بود. البته می دانیم که حریف می آید تا گلزنی کند، باید هوشمندانه بازی کنیم و تمام مسابقات را با پیروزی به پایان برسانیم.

بی تاب بازی در آزادی هستم

هیروکی آبه گفت:

به عنوان یک بازیکن حرفه ای ورزشی، غیرقابل قبول است که بهترین نمایشمان را در مقابل هواداران حریف نشان دهیم. به عنوان یک فوتبالیست باید قدرتمان را اینجا نشان دهیم، من منتظر و بی تاب بازی برگشت هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو