کیفیت خدمات تامین اجتماعی سمنان سه برابر استاندارد ملی است


کیفیت خدمات تامین اجتماعی سمنان سه برابر استاندارد ملی است

سمنان- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: ارائه خدمات کمی و کیفی در مراکز سازمان تامین اجتماعی سمنان سه برابر استاندارد کشوری است.

سیدمجتبی اکرم عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمان حاضر با راه اندازی درمانگاه مادر در شهر سرخه 9 مرکز درمانی در سطح استان به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه خدمت می کنند.
وی، همدلی و هم افزایی را راهکار رفع درخواست های بیمه شدگان تامین اجتماعی و افزایش کیفیت خدمت رسانی عنوان کرد و اظهار داشت: منشا بسیاری از مشکلات اجرای نادرست قوانین است، اجرای صحیح قانون لازمه حل مشکلات است و مسوولان موظف به اجرای درست قانون هستند.
اکرم با تاکید بر لزوم ارائه خدمات درمانی با کیفیت و مطلوب در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان سمنان، افزود: تکریم مراجعان به خصوص بازنشستگان از اولویت های این سازمان است.
وی گفت: بیشترین لطمه از وضعیت اقتصادی بر قشر کارگر وارد شده و این افزایش هزینه ها مشکلاتی را در اداره زندگی این قشر زحمت کش به وجود آورده است.
وی با اشاره به وضعیت نقدینگی نامطلوب در تامین اجتماعی که باعث تاخیر در پرداختی ها به بازنشستگان شده است، اظهار داشت: این سازمان برای رفع مشکلات فراروی ارائه خدمات به قشر کارگر و در حد توان خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
به گزارش ایرنا، حدود 70 درصد از جمعیت بیش از 702 هزار نفری سمنان، معادل 478 هزار نفر، تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
7342/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !