فراخوان 100 هزار دستگاهی سوبارو


فراخوان 100 هزار دستگاهی سوبارو

سوبارو اعلام کرد پس از کشف نمونه‌های بیشتری از تست‌های نابجای خودرو اقدام به فراخوان 100 هزار دستگاه خودروی دیگر می‌کند. بنا به گفته‌ی این خودروساز ژاپنی، فراخوان یاد شده روز پنج‌شنبه توسط رگلاتورهای ژاپنی تأیید خواهد شد و هزینه‌ای حدود 57.4 میلیون دلاری برای این کمپانی در پی خواهد داشت. فراخوان 100 هزار خودروی... نوشته فراخوان 100 هزار دستگاهی...

سوبارو اعلام کرد پس از کشف نمونه‌های بیشتری از تست‌های نابجای خودرو اقدام به فراخوان 100 هزار دستگاه خودروی دیگر می‌کند.

فراخوان 100 هزار دستگاهی سوبارو
بنا به گفته‌ی این خودروساز ژاپنی، فراخوان یاد شده روز پنج‌شنبه توسط رگلاتورهای ژاپنی تأیید خواهد شد و هزینه‌ای حدود 57.4 میلیون دلاری برای این کمپانی در پی خواهد داشت. فراخوان 100 هزار خودروی دیگر توسط سوبارو به معنی فراخوان کلی حدود 530 هزار خودرو در ژاپن به خاطر تست‌ها و بازرسی‌های نابجا و ناصحیح محصولات این برند از جمله سدان محبوب ایمپرزا می‌باشد.

فراخوان 100 هزار دستگاهی سوبارو
وال‌استریت ژورنال گزارش داده فراخوان یاد شده زمانی اعلام شد که بازرسان در حال بازرسی ترمز پارک بوده‌اند. هیچ خودروی خارج از بازار ژاپن تحت تأثیر این بازرسی‌های ناقص و ناصحیح نبوده است.

فراخوان 100 هزار دستگاهی سوبارو
البته این تنها فراخوانی نیست که سوبارو مجبور به اعلامش شده است. هفته‌ی پیش هم فراخوان جهانی بیش از 400 هزار دستگاه خودروهای ساخت سوبارو و تویوتا اعلام شد. این فراخوان هم به خاطر فنرهای سوپاپ پیشرانه‌ی محصولاتی همچون فارستر و ایمپرزا شروع شده است.

فراخوان 100 هزار دستگاهی سوبارو
فراخوان‌های یاد شده در زمان بدی برای سوبارو رخ داده‌اند. این برند نه تنها در حال آماده شدن برای روبرو شدن با افزایش تعرفه‌ی واردات خودروهای ژاپنی به آمریکا بوده بلکه سود عملیاتی این خودروساز ژاپنی در نیمه اول سال مالی جاری با افت 74 درصدی به 485 میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که سوبارو در مدت مشابه سال پیش سود 1.8 میلیارد دلاری را به ثبت رسانده بود.

فراخوان 100 هزار دستگاهی سوبارو
از آنجایی که میزان فروش محصولات سوبارو در حال کاهش است بنابراین مشوق‌های مالی خود را از حدود 1800 دلار به حدود 2200 دلار به ازای هر خودرو افزایش داده است. هزینه‌های رو به رشد فراخوان‌های سوبارو بزرگ‌ترین دلیل برای افت سود این برند گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش سهام عدالت امروز 12 اردیبهشت 1403 چقدر شد؟ +جدول