تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) از فساد دور می‌مانند


تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) از فساد دور می‌مانند

گروه معارف- یک کارشناس دینی گفت: وجود امام رضا(ع) منشاء خیر و تریج آرمان‌های دینی است و تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) از فساد دور می‌مانند.

تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) از فساد دور می‌مانندحجت‌الاسلام محمد نوری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به تربیت شدگان مکتب اهل‌بیت(ع) نیاز دارد تا اقتصادی سالم و محیطی به دور از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم و باید بیشتر به ریسمان اهل‌بیت(ع) چنگ بزنیم.
وی ظرفیت اخلاقی، اعتقادی و معنوی را سه سرمایه مهم جامعه دینی برشمرد و گفت: کشور ما از وجود امامزاده‌های مختلف به عنوان ظرفیت‌های معنوی بهره‌مند است که در این بین حرم مطهر رضوی برکت فراوانی را برای ما ایجاد کرده است.
مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مشهد مقدس به عنوان پایگاه معنوی ایران انتخاب شده است، عنوان کرد: وجود امام رضا(ع) منشاء خیر و برکت و تحول است که باید از این ظرفیت برای توسعه و ترویج آرمان‌های دینی به درستی بهره برد.
وی ترویج اسلام ناب و تحقق جامعه اسلامی را در گرو عمل به آموزه‌های اهل‌بیت(ع) و امام رضا(ع) خواند و گفت: کسانی که تربیت‌یافته مکتب ائمه اطهار(ع) باشند از فساد دور می‌مانند.
انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟