برپایی مسابقات فرهنگی و هنری در مساجد ناحیه شهید نواب صفوی (ره)


  برپایی مسابقات فرهنگی و هنری در مساجد ناحیه شهید نواب صفوی (ره)

مسابقات قرآن، انشاء، نماز، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مدارس شهر تهران در مساجد منتخب و مستعد نواب شهید نواب صفوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه، جلسه ای با حضور رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیر ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در دفتر این ناحیه تشکیل شد.

در این دیدار که با حضور کارشناسان مسئول اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، در زمینه برنامه های مشترک برای ارتقاء همکاری این دو نهاد مقدس بحث و تبادل نظر شد.

طرح پیوند مسجد و مدرسه و رفع موانع حضور دانش آموزان در مساجد و استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی محور این مباحث بود.

بنابرگزارش روابط عمومی ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در این جلسه مقرر شد، با همکاری و هماهنگی نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد و مناطق آموزش و پرورش شهر تهران مسابقات قرآن، انشاء، نماز، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مدارس شهر تهران در مساجد منتخب و مستعد برگزار شود.

در این نشست از الگو سازی و زحمات مجموعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۰ در رابطه با تعامل موفق با مساجد این منطقه تقدیر شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا