پیش بازی کرواسی – اسپانیا، جدال نایب قهرمان جهان و لاروخا


پیش بازی کرواسی – اسپانیا، جدال نایب قهرمان جهان و لاروخا

محل و زمان برگزاری بازی: استادیوم ماکسیمیر ، ساعت 23:15 به وقت ایران روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه 15 نوامبر برابر با 24 آبان دو تیم اسپانیا و کرواسی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که لاروخا در صورت پیروزی به مرحله بعد رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود می کند. همچنین این تیم در پی آن است تا با پیروزی در این دیدار جبران شکست اخیر خود در برابر سه...

پیش بازی کرواسی – اسپانیا، جدال نایب قهرمان جهان و لاروخا

نگاهی به دیدار کرواسی – اسپانیا در رقابت های لیگ ملت های اروپا
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۸
پیش بازی کرواسی – اسپانیا، جدال نایب قهرمان جهان و لاروخا

دو تیم کرواسی و اسپانیا در رقابت های لیگ ملت های اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران به مصاف هم می روند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محل و زمان برگزاری بازی: استادیوم ماکسیمیر ، ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران
روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۵ نوامبر برابر با ۲۴ آبان

دو تیم اسپانیا و کرواسی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که لاروخا در صورت پیروزی به مرحله بعد رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود می کند. همچنین این تیم در پی آن است تا با پیروزی در این دیدار جبران شکست اخیر خود در برابر سه شیرها را جبران کند. کرواسی نیز امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار امید صعود به مرحله بعد را در دل هواداران خود زنده نگه دارد و به همین جهت دستیابی به گل های زود هنگام برای تیم میزبان بسیار ارزشمند خواهد بود.
دیدار پیشین این دو تیم که در قالب یکی دیگر از دیدارهای لیگ ملت های اروپا در ماه سپتامبر برگزار شد، با نتیجه ی پر گل ۶ بر ۰ به سود اسپانیا پایان یافت. در نتیجه شاگردان دالیچ هم اکنون در خانه در پی گرفتن انتقام بازی قبلی هستند.
لاروخا در حالی به مصاف کرواسی می رود که در هشت دیدار اخیر خارج از خانه ی خود متحمل شکست نشده است. در طرف دیگر نیز کرواسی آمار فوق العاده ای در دیدارهای خانگی داشته است و از اکتبر ۲۰۱۳ در دیدارهای خانگی خود شکست نخورده است.
جوردی آلبا، بازیکن تیم ملی اسپانیا بار دیگر به تیم بازگشته است و به نظر می رسد که از ابتدا در ترکیب تیم ملی اسپانیا حاضر شود. این در حالی است که این تیم دنی کارواخال، کوکه، تیاگو و دیگو کاستا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
این در حالی است که بازیکنان کرواسی با مصدومیتی جدی روبرو نیستند و به احتمال زیاد بازیکنانی که مصدومیت خفیفی دارند نیز در این دیدار حاضر خواهند بود.
شایان ذکر است که تیم ملی کرواسی تا به اینجای کار در لیگ ملت های اروپا موفق به گلزنی نشده است. این تیم در برابر اسپانیا با نتیجه ی ۶ بر ۰ شکست خورده است و در برابر تیم ملی انگلیس نیز به نتیجه تساوی ۰ بر ۰ دست یافته است.
به دنبال خداحافظی ماریو مانژوکیچ از تیم ملی کرواسی، انتظار می رود که مهاجم باشگاه اینتراخت فرانکفورت انته ربیچ جایگزین وی شود. هرچند که این بازیکن در ۲۳ حضور خود در تیم ملی کرواسی تنها دو گل به ثمر رسانده است.
به نظر می رسد که لاروخا در خط حمله ی خود با مشکلی مواجه نیست. این تیم در ۱۴ دیدار اخیر خود موفق به به ثمر رساندن ۱۴ گل شده است و یک کلین شیت نیز در کارنامه ی خود ثبت کرده است که حاصل دیدار برابر کرواسی در ماه سپتامبر است.

ترکیب احتمالی کرواسی:

کالینیچ- یدوای- لوورن- ویدا- پیواریچ- مودریچ- کواچیچ- راکیتیچ- کراماریچ- پریسیچ- ربیچ

ترکیب احتمالی اسپانیا:

دخیا- آزپیلیکوئتا- ناچو- راموس– آلبا- ایسکو- بوسکتس- ساول- اسپاس- آسنسیو- رودریگو

رضوانه نجفی فر – فوتبالیش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری