امید دنیل ریکاردو به پایان بد شانسی ها با انتقال به رنو


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو امیدوار است که با انتقال به رنو در فصل آینده، بدشانسی های فصل 2018 پایان یابد. راننده ی استرالیایی در 2018 در دو گرندپری چین و موناکو موفق به کسب پیروزی شد اما بیشتر از هر راننده ی دیگری به دلیل مشکل فنی از مسابقات کنار رفت که تعداد آن به هشت مسابقه می رسد. در هر صورت چندی پیش دنیل ریکاردو راننده 28 ساله...

فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو امیدوار است که با انتقال به رنو در فصل آینده، بدشانسی های فصل 2018 پایان یابد.

راننده ی استرالیایی در 2018 در دو گرندپری چین و موناکو موفق به کسب پیروزی شد اما بیشتر از هر راننده ی دیگری به دلیل مشکل فنی از مسابقات کنار رفت که تعداد آن به هشت مسابقه می رسد.

در هر صورت چندی پیش دنیل ریکاردو راننده ۲۸ ساله استرالیایی اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۱۸ از تیم ردبول جدا خواهد شد و برای ۲۰۱۹ به تیم رنو ملحق می شود که شاید دلیل این تصمیم او را می توان مشکلش با پایداری و دوام ماشین در چند فصل اخیر دانست. ریکاردو گفت:

بعد از 2018 فقط باید بدشانسی ها منحل شود.

در 2018 بدشانسی ها باقی ماند، قطعا من برای یک تغییر و یک چالش جدید هیجان زده هستم. صادقانه بگویم که مسابقات گذشته واقعا احساسات من را در مورد جایی که در سال آینده می روم تغییر نمی دهد.

امید دنیل ریکاردو به پایان بد شانسی ها با انتقال به رنوامید دنیل ریکاردو به پایان بد شانسی ها با انتقال به رنو نیکو هالکنبرگ و دنیل ریکاردو

راننده ی 29 ساله از نزدیک بودن پایان 2018 خوشحال است زیرا فصل جدیدی در زندگی حرفه ای او پیش رویش است:

حتی قبل از این بدشانسی ها در جستجو بودم و برای انتقال وسوسه شده بودم و چیز متفاوتی می خواستم.

بخشی از من برای تلاش و داشتن نتیجه ی خوب در پایان مسابقات هیجان زده است و هیجان زده هستم که سال را به پایان می برم و سال جدیدی را با تیم جدید از نو آغاز می کنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | نگاهی به دکوراسیون جدید خانه سرسبز ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی