مارکوس برگ: داور بازی با ترکیه به من قول داد که برای سوئد پنالتی بگیرد!


مارکوس برگ: داور بازی با ترکیه به من قول داد که برای سوئد پنالتی بگیرد!

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- در لیگ B ملت های اروپا، تیم های سوئد و ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سوئد به پایان رسید و با این نتیجه، ترکیه به لیگ C سقوط کرد...

طرفداری- در لیگ B ملت های اروپا، تیم های سوئد و ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سوئد به پایان رسید و با این نتیجه، ترکیه به لیگ C سقوط کرد.

مارکوس برگ، مهاجم 32 ساله تیم ملی سوئد، در نیمه اول این بازی به شکلی مشکوک در محوطه جریمه ترکیه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه، داور برای سوئد یک پنالتی گرفت و با آن گل، سوئدی ها توانستند پیروز شوند. به گزارش مارکا، مارکوس برگ در خصوص اتفاقات این بازی و مسائل داوری به نشریه سوئدی Aftonbladet گفت:

در پایان نیمه اول به سوی داور رفتم تا در خصوص صحنه ای که معتقد بودم روی من پنالتی اتفاق افتاده است، بحث کنیم. در رختکن نشسته بودیم که من نظرم را به داور گفتم و او قولی به من داد. داور به من گفت من ویدیوی آن صحنه را نگاه می کنم و اگر اشتباه کرده باشم، دو ضربه پنالتی به سود تیم ملی شما اعلام خواهم کرد!

در نتیجه صحبت های برگ و اعلام پنالتی به سود سوئد در دقیقه 71، جنجال های زیادی در ترکیه به پا شده است و بنابه گزارش رسانه های ترک، فدراسیون فوتبال ترکیه در نظر دارد تا اقدامی قانونی در خصوص تغییر نتیجه این بازی انجام دهد. قضاوت دیدار سوئد و ترکیه بر عهده استوان کوواتس، داور 34 ساله رومانیایی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟