پاسخ کامل بازی آمیرزا آذر 97


به گزارش شریان نیوز (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://shariyan.com/)،سرگرم شدن یکی از مهم ترین دغدغه های ما در اواقات فراغتمان می باشد و همیشه بازی های مختلف یکی از اولین پیشنهادها در این...

به گزارش شریان نیوز،سرگرم شدن یکی از مهم ترین دغدغه های ما در اواقات فراغتمان می باشد و همیشه بازی های مختلف یکی از اولین پیشنهادها در این زمان می باشند. بازی جذاب آمیرزا زمانی منتشر شد که بیشتر بازی های تلفن همراه به یک یکنواختی ملموس رسیده بودند. وقتی اولین نفر به پاسخ کامل بازی آمیرزا دست یافت همه امیدوار شدند که یک بازی جدید وارد بازارهای تلفن های همراه شده است که هم سرگرم کننده می باشد و هم می توان آن را تا انتها ادامه داد. آمیرزا برای این ساخته شده بود تا باز هم بتوانیم به بازی های موبایلی روی خوش نشان دهیم و در برنامه روزانه خود چند دقیقه را هم به بازی کردن اختصاص دهیم.

در این بازی که یک بازی از زیر مجموعه بازی های کلمات و حروف می باشد باید با حروفی که در هر مرحله در اختیار داریم کلماتی بسازیم که اولا معنی دار باشند و دوما جزء کلماتی باشند که مد نظر مرحله بازی است. اگر چیزی اضافه تر از این کلمات پیدا کنیم وارد صندوق ذخیره بازی خواهد شد و امتیاز بیشتری نصیب مان می گردد. آمیرزا در این باره فکر همه چیز را کرده بود و خیلی زود هم نتیجه تصمیم گیری های صحیح و برنامه ریزی بلند مدتش را دریافت کرد.

پاسخ کامل بازی آمیرزا آذر 97

پس از آمیرزا بازی های زیادی با این ایده ساخته شدند و سعی کردند پا جای پای آمیرزا قرار دهند. نمی توان گفت که این بازی ها موفق بوده اند یا نه ولی چیزی که مشخص است این است که خلاقیت بازی سازان در این زمینه تا حدود زیادی شکوفا شده است. با انتشار جواب بازی باقلوا نیز یکی دیگر از موفق ترین بازی های این سبک رونمایی شد. بازی جذابی که دقیقا ایده آمیرزا را دنبال می کرد ولی در عمل یک بازی کاملا متفاوت و دوست داشتنی به حساب می آمد.

تیم بازی ساز بازی جذاب باقلوا سعی کرده بود تمام نقاط ضعف رقبای خودش را شناسایی کند و با انتشار بازی زیبا و یکدست خودش تمام نظرها را به سمت خود جذب کند. در این مورد باقلوا به نسبت موفق عمل کرده و نتایج بسیار خوبی را به دست آورد. شاید این نتایج کمی با اهداف نهایی باقلوا فاصله داشته باشد ولی باید قبول کرد دوام آوردن در فضای رقابتی بازی های تلفن همراه خود یک افتخار حساب می شود چه برسد به آن که بتوانی در این بین جایگاهی هم برای خودت دست و پا کنی و از مدعیان بازی سازی تلفن های همراه باشی.

پاسخ کامل بازی آمیرزا آذر 97

پس از آمیرزا و باقلوا هم شاهد بازی های دیگری برای حضور در این رقابت جذاب بودیم. بازی بعدی که بسیار سر و صدا به پا کرد بازی محبوب فندق می باشد. فندق آن قدر پیشرفت کرد که بسیاری از کاربران آن برای آن که بتوانند با دوستان خود در آن به رقابت بپردازند به دنبال جواب گیم فندق بودند. سرانجام پاسخ های این بازی نیز منتشر شد و تعداد زیادی از کاربران این بازی به هدف نهایی خود یعنی اتمام بازی فندق دست یافته و با امتیازاتی عالی آن را به اتمام رساندند.

فندق در همه گزینه های پیش رویش تمام تلاش خود را کرده بود تا بتواند متفاوت ظاهر شود. اولین ویژگی برجسته فندق، گرافیک متفاوتی بود که در نظر گرفته بود. در این گرافیک پس زمینه مراحل بازی با طرح چوبی بسیار شیکی طراحی شده بود که هر چند بسیار ساده به نظر می رسید اما در نهایت یک محیط کاربری جذاب را برای این بازی به ارمغان آورده بود. موسیقی فندق نیز یک موسیقی هوشمندانه است که بتواند در هنگام بازی کردن کاربران را خسته نکرده و باعث آرامش بیشتر ذهن آن ها شود. در این بازی ها موسیقی های سنگین و خسته کننده باعث خستگی ذهن کاربران خواهد شد.

در فضای ایجاد شده توسط این بازی ها حالا نوبت به بازی هایی می رسید که خلاقیت بیشتری از خود به نمایش بگذارند. بازی کوئیز آف کینگز نسل بعدی بازی های اعتیاد آور را روانه مارکت های بازی های تلفن همراه کرد. بازی بسیار زیبایی که رقابت سالم را برای ارتقاء سطح اطلاعات عمومی افراد در نظر گرفته بود. در این بازی در زمینه های مختلف و موضوعات متفاوت سوالاتی طراحی شده است که کاربران دو به دو به رقابت پرداخته و به این سوالات پاسخ می دهند.

از ویژگی های بسیار خوب بازی کوئیز آف کینگز این است که می توانید در این بازی سوالات مورد نظر خود را نیز طرح کرده و پس از تایید ناظران بازی از آن ها در مراحل مختلف استفاده کنید. رقابت در این بازی بسیار داغ است و به دلیل وجود قابلیت رقابت با دوستان و آشنایان، هیجان در کوئیز آف کینگز به نهایت خود می رسد. با قابلیت پرداخت درون برنامه ای می توانید امتیازات بیشتری خریداری کرده و بازی های بیشتری در طول روز انجام دهید و از گزینه های موجود برای راهنمایی نیز کمک بگیرید. همه این ویژگی ها برای یک بازی موبایلی زمینه های بهترین و زیباترین بودن را فراهم می کند.

پیشرفت بازی های موبایلی به حدی رسید که حالا پای جدول ها، در انواع مختلفش هم به این بازی ها باز شده است. بازی بسیار پر طرفدار جدولانه جزء اولین بازی هایی است که ایده جدول را برای تلفن همراه پیاده سازی کرد. در این جدول ها باید بتوانید به سوالات جداول شرح در متن پاسخ دهید. هر میزان اطلاعات عمومی که تا به امروز کسب کرده اید را در نظر گرفته و وارد این بازی مهیج شوید. جدول ها را یکی پس از دیگری حل کنید و امتیازات خود را بالا ببرید.

جدولانه بازی محبوبی می باشد که به واسطه همین محبوبیتش چندین نسخه مختلف از آن ساخته شده و در مارکت های متفاوت تلفن های همراه منتشر شده است. ویژگی متمایز کنند بازی جدولانه، تعداد مراحل بسیار زیاد آن است که در برخی از نسخه های این بازی به 2000 مرحله نیز می رسد! به نظر می رسد با وجود چنین قابلیت جذابی شاید حتی 1 سال طول بکشد تا بتوانید این بازی را به پایان برسانید. البته با وجود جواب های منتشر شده از این بازی ها در فضای اینترنت بسیاری از افراد با استفاده از همین پاسخ ها، خیلی سریع تر از دیگران بازی های مختلف موبایلی را به اتمام می رسانند. پاسخ های بازی جدولانه نیز به طور کامل در سایت های اینترنتی انتشار یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید