سرمربی ماشین سازی: داوری بازی عادلانه نبود


سرمربی ماشین سازی: داوری بازی عادلانه نبود

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با انتقاد از تصمیم های داوری در بازی امروز مقابل سپاهان گفت: داوری این بازی به هیچ وجه عادلانه نبود و متضرر اصلی این دیدار ما بودیم.

به گزارش ایرنا، محمد رضا مهاجری عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی تیمش با سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از اظهارات دستیار قلعه نوعی، سرمربی تیم مهمان، در مورد مدیریت باشگاه ماشین سازی افزود: نباید سرمربی تیم به دستیار خود اجازه بدهد تا در مسائلی مثل مدیریت باشگاه مقابل اظهار نظر کند و فقط در مورد مسائل فنی بازی توضیحات بدهد؛ معتقد هستم کمیته انضباطی باید در این مورد واکنش نشان دهد.
مهاجری با اشاره به اینکه شاگردانم امروز بازی قابل قبولی در میدان ارائه کردند، یادآوری کرد: باز هم طبق روال قبلی مشکل نبود بازیکن و دست خالی بودن تیم باعث شد تا دقایق زیادی از بازی را به رغم مصدومیت بازیکنان نتوانیم آنان را تعویض کنیم.
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با بیان اینکه در اواخر بازی فشار زیادی بر تیم ما وارد شد، اضافه کرد: اگر شانس می آوردیم و پیمان بابایی موقعیت آخر را به گل تبدیل می کرد، شاید بازی را با برد تمام می کردیم.
وی ادامه داد: در بین 2 نیمه به شاگردانم تاکید کردم اگر توپ را به حریف ندهند، توان ایستادگی تا پایان بازی را داریم که متاسفانه چنین نشد و تیم حریف بازی را به تساوی کشید.
وی در خصوص داوری این بازی توضیح داد: به طور مطمئن تیمی که امروز متضرر اصلی میدان بود، تیم ماشین سازی است.
مربی تیم سپاهان نیز در این نشست گفت: قبول داریم که نیمه اول بازی را خیلی بد بودیم، ولی توانستیم با شروع بازی در نیمه دوم با ارسال های بلند توپ و ضد حمله از جناحین به گل تساوی دست یابیم.
مگوئل تکسیرا افزود: من در هیج جای دنیا ندیدم که یک شخص مالکیت 2 باشگاه ورزشی را در دست داشته باشد؛ همچنین بازی نباید با وجود 6 تعویض و 2 سه مصدومیت بازیکنان که منجر به ورود پزشک تیم ها به میدان شده بود سه دقیقه وقت اضافی داشته باشد و باید زمان زیادی گرفته می شد.
تکسیرا اضافه کرد: در طول بازی مهاجم ما با خطا متوقف می شود، داور اعتنایی به خطا نداشته و حتی 2 پنالتی را به نفع ما نگرفت.
تیم ماشین سازی تبریز امروز با گل نیمه نخست مقابل سپاهان و با توجه بخ اخراج یکی از بازیکنانش در اواخر نیمه نخست، 10 نفره مقابل تیم مدعی سپاهان تساوی کرد.
تیم ماشین سازی با این نتیجه و 13 امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد و تیم سپاهان با یک بازی بیشتر و 26 امتیاز به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
9853/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...