لاتزیو در تابستان پیشنهاد نجومی میلان برای جذب میلینکوویچ ساویچ را رد کرده است


لاتزیو در تابستان پیشنهاد نجومی میلان برای جذب میلینکوویچ ساویچ را رد کرده است

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/) در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی مبنی بر انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صرب لاتزیو به میلان شنیده می شد اما چنین انتقالی هرگز رخ نداد. روزنامه...

طرفداری- در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی مبنی بر انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صرب لاتزیو به میلان شنیده می شد اما چنین انتقالی هرگز رخ نداد.

روزنامه کوریره دلاسرا، رسانه ای بود که روی قطعی شدن این انتقال در تابستان تاکید داشت و حالا گزارشی در خصوص جزییات پیشنهاد آن زمان میلان به لاتزیو برای جذب این هافبک تنومند منتشر کرده است. براساس این گزارش، میلان در ماه آگوست برای جذب میلینکوویچ ساویچ پیشنهاد 30 میلیون یورویی به صورت قرضی همراه با حق خرید 90 میلیون یورویی به لاتزیو ارائه داده بود. در واقع میلان قصد داشت میلینکوویچ ساویچ را مشابه فرمول انتقال گونزالو هیگواین به خدمت گیرد اما بیانکوچلستی این پیشنهاد را رد کرد زیرا کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو به سیمونه اینزاگی قول داده بود که میلینکوویچ ساویچ را در این تابستان نخواهد فروخت. هم اکنون اخباری مبنی بر علاقه اینتر به این هافبک 23 ساله به گوش می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها