آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا


پیشنهاد ما این است هنگام تصمیم برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت از مشاوره‌های مراجع معتبر بهره‌مند شوید.

آفتاب‌‌نیوز :
مراکز تخصصی و کلینیک‌های زیبایی مجهز به انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد می‌باشند که در این نوشتار به بررسی یکی از پرکاربردترین آنها که دستگاه لیزر الکساندرایت می‌باشد، می‌پردازیم.

این دستگاه از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین انواع دستگاه حذف موی زائد است که با نام دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا شناخته می شود، شرکت تولید کننده‌ی این دستگاه کندلا نام دارد و الکساندرایت کندلا نسل چهارم از این سری می‌باشد.

آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

یکی از دلایل روی آوردن اغلب کلینیک‌ها و مراکز زیبایی و حذف موهای زائد قیمت لیزر الکساندرایت می‌باشد که نسبت به سایر رقبای خود هزینه‌ی کمتری دارد؛ علاوه بر این مقاومت و ماندگاری بالای این دستگاه که باعث افزایش طول عمر آن نیز می‌گردد از دیگر نکات حائز اهمیت در این دستگاه می‌باشد.

این دستگاه که برای تولید طول موج 755 نانومتر از جواهری به نام الکسا بهره می‌برد پس از تحریک شدن توسط منبع انرژی بسیار قوی، لیزر سبز رنگی را از خود ساطع می‌کند که باعث ایجاد طول موج 755 نانومتر به صورت دقیق می‌گردد که دستگاه های مشابه توانایی و دقت لیزر الکساندرایت کندلا را ندارند.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با تولید طول موج 755 نانومتری که قابل تنظیم و تغییر نیز می‌باشد قابلیت نفوذ در عمق پوست را با دقت بسیار بالا دارد. لیزر الکساندرایت در هر ثانیه 5 شات از خود ساطع کرده و همین عملکرد باعث کاهش طول درمان و دفعات مراجعه برای رفع مو زائد می‌گردد.

کمپانی کندلا برای دستگاه لیزر الکساندرایت یک سیستم خنک‌کنندگی بسیار قوی در نظر گرفته است تا هنگام روند موزدائی، هیچ احساس درد یا سوزش ناشی از تابش لیزر را نداشته باشید و همچنین کاربران این سیستم نیز به علت سهولت استفاده از این دستگاه تمایل بیشتری به خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا دارند.

نقطه عطف این دستگاه تماماً به جنس سنگ استفاده شده در آن باز می‌گردد یعنی جواهر الکسا! مرغوب‌ترین نوع این جواهر در آمریکا تولید می‌شود و دستگاه‌های عرضه شده توسط شرکت طاهر تاج پارس به این قطعه مجهز می‌باشند از این رو مشتریان گرامی می‌توانند اطمینان داشته باشند که دستگاه عرضه شده به آنها مجهز به مرغوب‌ترین نوع سنگ می‌باشد و این باعث می‌گردد اثرگذاری این سیستم در فرآیند مو زدائی نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه بسیار دقیق‌تر و موثرتر گردد و طول درمان کوتا‌ه‌تر شود.

پیشنهاد ما این است هنگام تصمیم برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت از مشاوره‌های مراجع معتبر بهره‌مند شوید.

یکی از معتبرترین مراجع در این حوزه شرکت طاهر تاج پارس می‌باشد که علاوه بر تضمین دستگاه‌های عرضه شده‌ی خود، با توجه به نامی آشنا در این حوزه و اعتبار گسترده در صنعت تجهیزات پزشکی به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که تمامی محصولات خود را با استانداردهای روز جهان ارائه کرده و به پشتوانه کادر متخصص مهندسی پزشکی و پشتیبانی تمام وقت از هیچ مشاوره‌ای در مورد انواع دستگاه‌های لیزر و تجهیزات مرتبط دریغ نخواهد کرد.

مشاوران ما برای راهنمایی هر چه بیشتر شما در خدمتتان هستند. جهت کسب هر گونه اطلاعات و مشاوره در این زمینه به صورت رایگان به وب سایت: Platinumttp.com مراجعه کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا