جزئیات دریافت کارت سوخت المثنی از سامانه دولت همراه/استفاده از درگاه اینترنتی از امروز آغاز شد


جزئیات دریافت کارت سوخت المثنی از سامانه دولت همراه/استفاده از درگاه اینترنتی از امروز آغاز شد

دریافت کارت سوخت برای صاحبان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیل دسترسی به کارت خود ندارند از الزامات سوخت گیری در روزهای آینده اعلام شد.

جزئیات دریافت کارت سوخت المثنی از سامانه دولت همراه/استفاده از درگاه اینترنتی از امروز آغاز شد اتاق خبر 24:
طبق اطلاع رسانی های صورت گرفته، ثبت نام کارت سوخت صاحبان خودرو یا موتورسیکلت‌های شخصی که کارت سوخت را گم کرده اند از تاریخ ۳ آذر ماه با استفاده از روش‌های مختلف مانند مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و از تاریخ ۵ اذر ماه استفاده از سامانه دولت همراه آغاز شد.

سامانه دولت همراه یکی از روش‌های موجود برای ثبت نام کارت سوخت است که با استفاده از آن می‌توان با سهولت بیشتر و در زمان کوتاهتری ثبت نام متقاضیان انجام شود.

برای برخورداری از خدمات سامانه دولت همراه با مراجعه به نشانی www.mob.gov.ir، وارد قسمت درخواست کارت سوخت المثنی شوید و اطلاعات درخواستی را در این سایت ثبت کنید.

در کنار ایجاد درگاه اینترنتی، اپلیکیشن خدمات دولت همراه نیز برای گوشی تلفن همراه تعریف شده که امکان دانلود آن از سامانه خدمات همراه دولت (mob.gov.ir)، ایران اپس (iranapps.ir)، کافه بازار (cafebazaar.ir)، اپ استور (appstore.ir) فراهم شده است.

برای استفاده از اپلیکیشن سامانه خدمات دولت همراه و جلوگیری از ازدحام زمان مراجعه به این سامانه با توجه به آخرین شماره سمت راست شماره تلفن همراه از تاریخ ۵ آذر تا ۲۴ آذر ماه به اپلیکیشن مراجعه کنند.

برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن سامانه خدمات دولت همراه، شماره تلفن همراه باید به نام مالک وسیله نقلیه باشد تا با درج کد ملی و تاریخ تولد مالک، اطلاعات شناسنامه‌ای به صورت خودکار نمایش داده شود.

پس از صاحبان خودرو اطلاعات شناسایی وسیله نقلیه یا شماره VIN را درج می‌کنند و با انتخاب کارت بانکی عضو شتاب پیامی مبنی بر تایید عملیات ثبت‌نام به اطلاع متقاضی خواهد رسید که این مرحله نشان از موفقیت آمیز بودن ثبت نام دارد.

گفتنی است صاحبان بیش از یک دستگاه خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت، به ازای هر دستگاه خودرو یا موتورسیکلت باید با یک کارت بانکی ثبت نام خود را انجام دهند.

همچنین متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

شایان ذکر است افرادی که اقدام به ثبت نام کارت سوخت می‌کنند، کارت اولیه آن‌ها ابطال خواهد شد به همین خاطر تنها از افراد فاقد کارت سوخت تقاضا شده برای ثبت نام به درگاه‌های مذکور مراجعه کنند.

استفاده از کارت سوخت در راستای سنجش میزان مصرف به ویژه در استان‌های مرزی و با هدف جلوگیری از قاچاق در دستور کار قرار گرفته و باید این نکته را نیز یاد آور شد که استفاده از کارت سوخت به معنی سهمیه بندی و تغییر قیمت بنزین نیست.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل