درگ مک‌لارن 570S با سه رودستر آلمانی


درگ مک‌لارن 570S با سه رودستر آلمانی

در جدیدترین درگ برگزار شده شاهد جنگ مک لارن 570S اسپایدر با سه تفنگدار روباز آلمانی هستیم. بیایید نگاهی به رقبا بیندازیم. این رقابت مابین کانورتیبل های لوکس و اسپرت برگزار می‌شود. مک لارن باید در برابر رقبای سرسختی شامل آئودی R8 V10 اسپایدر، مرسدس-ای‌ام‌جی GT C و ب‌ام‌و i8 رودستر قرار گیرد. واضح است... The post درگ مک‌لارن 570S با سه رودستر...

در جدیدترین درگ برگزار شده شاهد جنگ مک لارن 570S اسپایدر با سه تفنگدار روباز آلمانی هستیم.

درگ مک‌لارن 570S با سه رودستر آلمانی
بیایید نگاهی به رقبا بیندازیم. این رقابت مابین کانورتیبل های لوکس و اسپرت برگزار می‌شود. مک لارن باید در برابر رقبای سرسختی شامل آئودی R8 V10 اسپایدر، مرسدس-ای‌ام‌جی GT C و ب‌ام‌و i8 رودستر قرار گیرد. واضح است که قضیه‌ی i8 کمی فرق می‌کند چراکه هیبریدی بوده و البته ماهیت عضلانی سه رقیب دیگر را ندارد. این خودرو همچنین کمترین قدرت را داشته و مجموعه قوای آن تنها 369 اسب بخار قدرت دارد. در مقام مقایسه باید گفت دیگر خودروهای این درگ بیش از 500 اسب بخار قدرت دارند؛ به عبارت دیگر، اوضاع برای بیمر خیلی خوب نیست!
اما این درگ آن‌گونه که انتظار دارید شروع نمی‌شود. بجای شتاب‌گیری ساده‌ی همیشگی، خودروها باید در ابتدا سقف خود را ببندند؛ اما آیا واقعاً مردم به اینکه سقف خودروهای روباز در چند ثانیه بسته می‌شود اهمیتی می‌دهند؟

درگ مک‌لارن 570S با سه رودستر آلمانی

درگ مک‌لارن 570S با سه رودستر آلمانی
خوشبختانه بستن سقف‌ها تنها مسابقه‌ی برگزار شده نیست! ما شاهد درگ از حالت سکون و رولینگ این چهار سوپرکار هستیم و درحالی‌که هیچ نتیجه‌ی سورپرایز کننده‌ای وجود ندارد اما مشاهده‌ی ویدئو به شدت توصیه می‌شود.


ما می‌دانیم که مک لارن 720S از نظر مسابقات درگ یک هیولای فوق‌العاده ترسناک است اما آیا برادر کوچک آن یعنی 570S هم می‌تواند توانا ظاهر شود؟

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !