خرم‌آباد؛ میزبان کرسی «تلاوت رضوی»


خرم‌آباد؛ میزبان کرسی «تلاوت رضوی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کرسی تلاوت رضوی چهارشنبه، هفتم آذر پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی(ع) خرم‌آباد با حضور حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی برگزار شد.

خرم‌آباد؛ میزبان کرسی «تلاوت رضوی»

به گزارش ایکنا از لرستان، کرسی تلاوت رضوی، شامگاه چهارشنبه، هفتم آذر در مسجد امام علی(ع) منطقه گلدشت غربی خرم‌آباد و با حضور حمید شاکرنژاد برگزار شد.
برگزاری این مراسم همراه با تلاوتی از آیات سوره انعام توسط قاری بین‌المللی قرآن همراه بود. حسین چراغی و وحید کرمی از قاریان ممتاز کشوری و همچنین گروه تواشیح امام عصر(عج) در این مراسم اجرای برنامه داشتند.
شاهین احمدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد در این مراسم ضمن تقدیر از دفتر آستان قدس رضوی در لرستان، اضافه کرد: فعالان قرآن این محفل را رقم زدند تا بتوانیم شاهد برگزاری دوازدهمین محفل انس با قرآن با همکاری شهرداری خرم‌آباد در سال جاری باشیم.
وی با ذکر این مطلب که تأکید شورای شهر بر رونق و توسعه فعالیت‌های قرآنی است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای برگزاری محافل قرآنی صورت گرفته است.
یادآور می‌شود، کرسی تلاوت رضوی در لرستان با مشارکت دفتر آستان قدس رضوی در لرستان و کانون قرآن و عترت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!